A Borsodi Sörgyár Zrt. a 18 Igen kampányával szeretné megerősíteni, hogy felelősséggel tartozik környezete és fogyasztói iránt, fel kívánja hívni a felnőtt lakosság figyelmét a 18 éves korhatár betartására az alkoholvásárlás során.
„Mint minden alkoholterméket forgalmazó cégnél, nálunk is kiemelt kérdés a fiatalok alkoholfogyasztásának visszaszorítása. Ezért indítottuk el 18 Igen kampányunkat, amelynek központjába nem a tiltást, hanem inkább azokat a dolgokat helyeztük, amelyeket megtehet az ember felelősen, 18 éves kora után.” – nyilatkozta Dr. Stefánkovits Ildikó, a Borsodi Sörgyár Zrt. jogi és kommunikációs igazgatója.
A kampányában kizárólag a felnőtteket szólítja meg a Borsodi Sörgyár Zrt., mert ők azok, akik megakadályozhatják a fiatalok sörhöz jutását. A kampány fő gondolata „A sör a felnőttek itala.” is ezt erősíti. Szülőkkel, pedagógusokkal, a vendéglátásban és a kereskedelemben dolgozókkal próbálja elfogadtatni ezt a tényt, szándékosan nem a tiltást helyezve a középpontba.
A Borsodi Sörgyár Zrt. a 18 Igen kampány alapjaként összeállította azt a 18 pontot, amelyek mindegyike csak akkor megengedett, ha már elfújta a 18 gyertyát a szülinapi tortán, és felelősen képes dönteni. A vállalat ezt a gondolatot támogatja, és azt kéri minden felnőttől, hogy valóban előzze meg, ne segítse a fiatalok alkoholfogyasztását.
A Hoventa, mint a vendéglátóiparban dolgozók szakmai fóruma a legjobb helyszín ahhoz, hogy erre a témára irányítsa a szakemberek figyelmét. Ennek megfelelően valamennyi, 18 év alatti vásárlátogató, aki a Borsodi Sörgyár Zrt. standján a sör iránt érdeklődik, egy olyan szívószálat kap ajándékba, amelyen a kampány logója szerepel.
E mellett egy kérdőív kitöltésével – mellyel minden nap értékes nyeremények kerülnek kisorsolásra – minden 18 év feletti kifejtheti a véleményét, megoszthatja korábbi tapasztalatait a témában.
|