A gazdasági megszorítások, valamint az egész piacot érintő alapanyagár növekedés ellenére a Storck minden eddiginél jobb eredménnyel zárta a tavalyi évet. A töretlen hazai növekedés elsősorban a merci és a Toffifee termékek sikerének köszönhető.
A praliné piac dinamikusan nő, a felmérések alátámasztják, hogy a fogyasztók évről évre igényesebbek és tudatosabban vásárolnak, a minőségi, márkás pralinékat részesítik előnyben a bizonytalan eredetű termékekkel szemben. A prémium kategóriába tartozó merci - mind mennyiségben mind értékben - folyamatos növekedést mutat összhangban a minőségi csokoládék iránt jelentkező kereslet növekedésével.
„Az árbevétel és a piacrészesedés folyamatos növekedésének köszönhetően a Storck Hungária meghatározó szereplővé vált a magyar édességpiacon. Az eredmények azért is figyelemreméltóak, mert két vezető termékünk a merci és a Toffifee a prémium szegmensben versenyez. Magyarországon és az innen irányított régióban a Storck hatékonyan használja fel a több mint egy évszázados tapasztalatát, és sikerült azokat a helyi piacok sajátosságaihoz alkalmazkodva kamatoztatni” – mondta Fábián János ügyvezető igazgató.
A Magyarországról felügyelt román, bolgár és macedón piacok még a magyarnál is látványosabb növekedést értek el. A Storck médiával támogatott termékei szintén piacvezető pozícióra törnek ezekben az országokban, ahol az értékesítés mennyiségben együttesen 34,4%-os növekedést ért el.
A Storck jótékony célokra is fordít bevételeiből, hiszen idén is csatlakozik a Magyar Adománykonvoj kezdeményezéshez, melynek keretében élelmiszergyártó és kereskedő cégekkel együtt édességet ajándékoz a rászorulók számára.
Édesség-hozzájárulással a cég kezdettől fogva támogatója az Élelmiszerbanknak és idén harmadszor vesz majd részt az általuk szervezett Adománykonvoj rendezvényen.
|