Neves szakmai előadók részvételével idén első alkalommal kétnapos szponzorációs konferenciát tart az Agria Produkció Budapesten, a Gerbeaud Házban. Az október 7-én és 8-án megrendezésre kerülő Szponzorációs Symposiumon többek között az Év Szponzora Díját is bejelentik.
Manapság egyre több vállalat életében felmerül a kérdés: érdemes-e szponzorációra egy fillért is áldozni, van-e, lehet-e kézzel fogható eredménye az ilyen célra elköltött összegeknek? A „módszer” létjogosultságát és hatékonyságát kérdőjelezi meg, hogy sokan úri huncutságnak, vezetői hobbinak tartják a támogatandó személyek, intézmények stb. kiválasztását.
A téma neves szakértői a Szponzorációs Symposiumon a kételyek eloszlatását tűzték ki célul: a hatékony szponzorációs gyakorlat bemutatásával arra keresnek választ, kinek érdemes a marketing mixbe a szponzorációs tételt is bevenni, milyen területre és mennyit szánjunk, valamint mire figyeljünk, hogy az általunk elköltött összeg jó befektetésnek bizonyuljon.
A szponzorációban érintett szakemberek – köztük az MKB Bank, a T-Home és T-Mobile, a Vodafone munkatársai – biztosítékot jelentenek, hogy a Szponzorációs Symposiumon két napján minden elhangozzon, amit a szponzorációról tudni kell, lehet és érdemes.
A konferencia elsősorban a kommunikációs és marketing szakma munkatársainak, a kulturális- és sportéletben részt vevő szereplőknek, valamint a közép- és nagyvállalatok vezetőinek jelent kitűnő alkalmat, hogy bővítsék szakmai ismereteiket, valamint a már meglévő szakmai kapcsolatok magas szintre emelésére is kiváló lehetőséget nyújt. A szervezők ugyanakkor a képzőművészet, fesztivál, zene, film, sport témák iránt érdeklődő szélesebb közönségre is számítanak.
A budapesti Gerbeaud Házban október 7-8-án megrendezendő Szponzorációs Symposiumon idén először a McCann Erickson ügynökséggel közösen alapított Év Szponzora Díjat is bejelentik.
Tervezett tematika:
Első nap: Szponzoráció természete, szponzorációs gyakorlatok, kulturális támogatás, art & business, képzőművészeti mecenatúra, Sziget-szponzoráció, kreatív szponzormegjelenések, a szponzoráció ára, médiatámogatások, zenetámogatás, márkák sikerfilmekben.
Második nap: Egyéni sportolók támogatása, „mit várunk el és mit adunk a partnereinknek?”, nemzetközi szponzorációs irányok, multinacionális direktívák, együttműködés szponzor és szponzorált között, a támogatás kommunikációja, olimpiai szponzorációk, a világ legnagyobb sportszponzorai, tömegsportok támogatása.
|