Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ki tudja a szerviz számát?

2008.08.18


Gyakran hangzik el a kérdés munkahelyünkön, amikor olyan apróságnak tűnő galiba, mint a nyomtató-toner kifogyása szinte megbénítja a vállalat, vagy egyes részlegek életét. Ilyenkor a nyomtatás csak teher a vállunkon.

Gyakran percekig kutakodunk a fiókban, lapozgatunk a jegyzetek között, hogy kihez is kell ilyenkor fordulni a hiba elhárításáért. Sokszor nem tehetünk mást, csak jelezzük a problémát a beszerzésért felelős személynek, remélve, hogy idejében gondoskodott a kellék pótlásáról. Ha ez véletlenül elmaradt, a sokszor napokig tartó átfutási idő miatt számos újabb kellemetlenség adódhat.

Szerencsére ma már nem feltétlenül kell idegeskednünk a kellékanyagok pótlása miatt, mivel a Canon egyedülálló eMaintenance szolgáltatásával gyerekjáték a fogyó anyagok kezelése és a rendelési folyamat automatizálása. Ön még észre sem veszi, hogy vészesen fogy a toner, mikor a Canon intelligens távoli készülékkezelő és karbantartási szolgáltatásán keresztül – értesülve a fenyegető problémáról – a szerviz már dolgozik is a közelgő fennakadás elhárításán. Így a céghez még éppen időben érkezzenek meg az új festékkazetták, még azelőtt, hogy ebből bármilyen zavar keletkezne.

Mi is az eMaintenance?
Az eMaintenance szerviz Canon egyedi távoli diagnosztikai rendszerén (RDS) alapul, amellyel újszerű szervizszolgáltatást biztosít a vállalati részlegeknek és intézményi munkacsoportoknak. Ma már a legtöbb Canon berendezés rendelkezik beépített eMaintenance funkcióval, lehetővé téve, hogy minden eddiginél egyszerűbbé váljon a kellékanyagok időben történő pótlása. Emellett a megelőző karbantartásnak köszönhetően nő a készülékek működési ideje, amellyel vállalkozása működési költségeit is érzékelhetően csökkentheti.

Az eMaintenance szolgáltatással a Canon segíti ügyfeleit:
 - a kellékanyagok kezelésében és a rendelési folyamat automatizálásában,
 - a számlálók leolvasásának és továbbításának automatizálásában,
 - a készülék meghibásodásáról automatikusan értesíti a Canon szerviz szolgálatát,
 - adatokat gyűjt a készülék kihasználtságáról.

Az egyedülálló eMaintennance szolgáltatás üzleti előnyei
Az e-Maintenance szolgáltatás számos további hasznos funkcióval könnyíti meg a mindennapi munkát, mivel teljes mértékben ellenőrzi az ügyfél készülékének állapotát. Bármilyen, a normális üzletmenetet megzavaró esemény adódik Canon készülékein, a szervizszolgáltató azonnal automatikus értesítést kap, gyakran még azelőtt, hogy Ön egyáltalán érzékelné a problémát.

Ennek köszönhetően
 - a megelőző karbantartás miatt nő a készülékek működési ideje,
 - a pro-aktív szolgáltatásnak köszönhetően rövidebb ideig vesztegel a készülék,
 - az automatikus számláló-leolvasás révén kontrollálhatók és allokálhatók az egyes területi egységek nyomtatási költségei,
 - egyszerűvé válik a kellékanyagok kezelése,
 - a normális üzletmenetet megzavaró bármilyen technikai esemény esetén azonnal értesül a szerviz a meghibásodásról.

A Canon egyedülálló eMaintenance távoli diagnosztikai és karbantartó rendszerének köszönhetően Ön és cége végre tényleg a lényeges dolgokra koncentrálhat: a sikeres, zavartalan üzletvitelre.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Canon













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu