Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az Epicor® megkezdi az EPICOR ITSM új verziójának forgalmazását

2008.07.29
Az Epicor ITSM 2008 a továbbfejlesztés eredményeként tíz nyelvet támogat, és kiváló integrációs lehetőségeket kínál.

Az Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), a középvállalkozások és a Global 1000 listán szereplő vállalatok divízióinak vezető üzletiszoftver- beszállítója megkezdi az átfogó szolgáltatás-menedzsment megoldásokat kínáló Epicor ITSM 2008 forgalmazását, amely lehetővé teszi a legjobb gyakorlatok alkalmazását és az IT-szolgáltatások hatékonyságának növelését.

„Az Epicor ITSM 2008 olyan új funkciókat kínál, amelyek segítségével az IT-tevékenységek jobban összehangolhatók a vállalat egyéb munkafolyamataival. Az új alkalmazás ugyanakkor azon IT-szakemberek munkáját is segíti, akik olyan országban működő vállalatoknál dolgoznak, ahol szoftverválaszték korlátozott.” - nyilatkozta James Norwood, az Epicor termékmarketingért felelős alelnöke.

Még több országban, még több nyelven
Az Epicor ITSM legújabb verziójának köszönhetően az Epicor immár több mint 20 országban, összesen 10 nyelven (angol, magyar, holland, német, francia, spanyol, orosz, észt, svéd és tradicionális kínai) kínál szolgáltatás-menedzsmentet támogató megoldást az Európában, Afrikában, Ázsia csendes-óceáni részén és az amerikai kontinensen tevékenykedő vállalatok számára. A további tervek között szerepel az arab nyelvű verzió elkészítése, amely az Egyiptomban, Jordániában, Szaúd-Arábiában és az Arab Emirátusokban működő vállalatok eredményességét növelheti.

Fokozott bővíthetőség
Az Epicor ITSM alapját képező szolgáltatásközpontú architektúrának köszönhetően az Epicor ITSM egyszerűen integrálható más alkalmazásokkal. Az integrációt olyan eszközök segítik, mint a számítógépes telefonmegoldásokkal való együttműködéshez szükséges alkalmazás-programozó interfészek (API); a belső és külső webes szolgáltatások integrációját támogató Epicor Service Connect; vagy a Microsoft Office SharePoint Server 2007, amely lehetővé teszi az integrációt az önkiszolgáló és helyszíni szolgáltatás portál megoldásokkal.

A számítógépes telefonrendszerekkel kapcsolatos lehetőségek köre is tovább bővül egy csatolófelületnek köszönhetően, amely lehetővé teszi, hogy a telefonszoftver bejövő hívások esetén új Epicor űrlapot nyisson. Ez az új lehetőség jelentősen csökkenti a külső webtelefonos hardverek és szoftverek integrációjának költségeit, és növeli a szolgáltatások hatékonyságát.

A külön termékként elérhető Epicor Service Connect által biztosított kétirányú webszolgáltatás lehetővé teszi az Epicor ITSM munkafolyamatainak, valamint e folyamatoknak más szolgáltatásokkal való összehangolását, ideértve a külső csatlakozás lehetőségét az Epicor és más gyártók által kínált alkalmazásokhoz. Másik rendszerhez való csatlakozás esetén a rendszergazdák szerveresemény-figyelő rendszert állíthatnak be, amely egy adott esemény – frissítés, probléma, változtatási kérés – bekövetkeztekor adatokat küld a Service Connect munkafolyamatnak. Külső rendszer integrálása esetén az Epicor webszolgáltatásainak köszönhetően egyszerűbbé válik a külső forrással való kommunikáció.

A Microsoft Windows SharePoint Services 3.0 vagy Office SharePoint Server 2007 rendszerekhez kifejlesztett új Self-Service és Field Service tartalomcsomag segítségével a vállalkozások gyorsabban reagálhatnak a belső ügyfelek igényeire. Az IT-szakemberek egyszerűen és biztonságosan férhetnek hozzá a rendszerhez, hogy problémákat és változtatási igényeket kezeljenek, új megbízásokat ellenőrizzenek, véglegesítsék a változással kapcsolatos tanácsadó testület döntéseit, vagy egyszerűen információt gyűjtsenek, gyakorlatilag bárhonnan.

„Az Office SharePoint Server 2007 segítségével az Epicor az eddiginél is hatékonyabban tudja segíteni a vállalatokat az IT-műveletek támogatása terén”, nyilatkozta Eddie Amos, a Microsoft globális partnerhálózatának főigazgatója. „A Microsoft- technológiák felhasználásával az Epicor még nagyobb mértékben segítheti az IT-szakértők munkáját, akik még gyorsabban és hatékonyabban támogathatják a szervezetben dolgozó tudásmunkások tevékenységét.”

Az IT szolgáltatás-menedzsment területén alkalmazott legjobb gyakorlatok
Az Epicor ITSM alapját egy a Microsoft’s .NET keretrendszert használó szolgáltatásközpontú architektúra képezi, amely fokozott skálázhatóságot és rugalmasságot kínál, és támogatja az IT-folyamatok nemzetközi normájának számító ITIL rendszert (Information Technology Infrastructure Library). Az Epicor ITSM rendszert számos, különböző profilú (gyártás, kiskereskedelem, oktatás stb.) középvállalkozás és nagyvállalat alkalmazza, a szervezeten belüli felhasználók száma néhány száztól 10 000-ig terjed.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Epicor













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu