A 2008. szeptember 15-17. között, a SYMA Sport- és Rendezvényközpontban megrendezésre kerülő Lifestyle Expo kiállítás célja, hogy minőségi hongkongi és kantoni designtermékeket mutasson be az érdeklődőknek.
Több mint 160 cég mutatja be a legújabb trendeknek megfelelő termékeit a következő kategóriákban:
- Ruházat, divatcikkek és kiegészítők
- Ajándékok és lakberendezési tárgyak
- Elektronikai eszközök és elektromos gépek
- Telekommunikációs eszközök
- Játékok
A termékek a legújabb designt képviselik, és a legfejlettebb technológiákkal készülnek. A kiállítás különleges lehetőség az érdeklődők számára, hogy megtekinthessék a termékeket és válogathassanak belőlük.
A Lifestyle Expo kiállítás első két napján, 15-én és 16-án csak szakmai látogatókat fogad, 17-én viszont a nagyközönség is megtekintheti a távol-keleti termékeket, és részt vehet az izgalmas divatbemutatókon. A magyar cégek és a környező országok kereskedői számára a Lifestyle Expo remek üzleti lehetőség, hogy minőségi termékek beszállítóival találkozzanak, bővítsék kereskedelmi kapcsolataikat, és a helyszínen üzleti partnerkereső szolgáltatást vehessenek igénybe.
A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC, Hong Kongi Kereskedelemfejlesztési Tanács), a rendezvény egyik szervezője 2006-ban első alkalommal vitte sikerre a hongkongi termékeket bemutató Style Hong Kong kiállítást. 2008-ban új kiállítás debütál a HKTDC és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guandong Province (Kanton) együttes szervezésében. Az egyesült törekvés eredménye olyan egyedi design és technológiai lehetőségek megteremtése, amelyek teljes mértékben kielégítik a fogyasztói igényeket.
Hongkong és Kanton sok közös tulajdonsággal bír. Mindkét terület nyitott az új üzleti lehetőségekre, továbbá különleges képességekkel és adottságokkal rendelkezik a legújabb trendeknek megfelelő, magas minőségű fogyasztási cikkek gyártásában és exportjában.
„A Lifestyle Expo Budapest olyan, a modern életstílushoz nélkülözhetetlen divatcikkeket és márkákat mutat be, amelyek kiemelkedő ár-érték aránnyal és designnal rendelkeznek” – mondta el Ralph Chow, a HKTDC termékfejlesztési igazgatója. „Új beszerzési lehetőséget biztosítunk a kereskedők számára, hogy kielégíthessék vásárlóik igényeit. 2007-ben a Hongkong és Magyarország közötti kereskedelem elérte az 1,268 milliárd USD értéket, és így az előző évihez képest 21%-kal nőtt. Ez év májusáig a kereskedelemben további 24%-os növekedést tapasztaltunk. Jelenleg Magyarország Hongkong 32. legjelentősebb kereskedelmi partnere.”
|