Az SAP AG bejelentette, hogy minden ügyfele számára megkezdődik az átállás legújabb, teljeskörű támogatást biztosító rendszerére, az SAP Enterprise Support-ra, mely a meglévő SAP Standard Support és SAP Premium Support támogatásokat váltja fel.
Az új ügyfeleknek már idén bemutatott SAP Enterprise Support a támogatási rendszerek új generációja, mely a kockázatos üzleti tranzakciókat és a heterogén szoftver környezeteket is támogatja. A hat hónappal ezelőtti bemutatása óta egyre nőtt ezen támogatási rendszer elfogadottsága, melyre globálisan több mint 350 szerződést kötöttek.
A fokozatos átállás részeként a jelenlegi ügyfelek megismerhetik az SAP Enterprise Support előnyeit, és júliustól plusz költségek nélkül válthatnak. A megváltozott díjazási rendszer 2009. januárjától fokozatosan lép életbe. Az SAP Enterprise Support 22%-os költséget jelent a teljes licencdíjra vetítve, az SAP Standard Supportra vonatkozó 17%-hoz képest. Az új árazás a meglévő licencek esetén 2012-ig éri el a 22%-os arányt, mely addig lépésenként emelkedik, évente maximum 8%-os mértékkel (például az a tipikus ügyfél, mely 17%-os karbantartási díjat fizetett SAP Standard Support szolgáltatásért, 2009-ben 18,36% -ért veheti igénybe az emelt szolgáltatású SAP Enterprise Supportot).
Az új rendszer teljes SAP támogatást biztosít a hét minden órájában, folyamatos minőség ellenőrzéssel, tanácsadói támogatással, és egyre bővülő támogatással az SAP ERP csomagok és kiegészítő csomagok számára.
Az SAP Enterprise Support a következő fontosabb üzleti előnyöket nyújtja ügyfeleinek:
- a változó követelményeknek való megfelelés az SAP bővítő- és támogatási csomagok bevezetése révén;
- alacsonyabb kockázat az SAP szoftver- és partneri környezet komplexitását csökkentő iparági vezető szabványok révén;
- csökkenő leállási idők a beépített és rendelkezésre álló szabványosított diagnosztikai eszközök, integrációs tesztelés, és üzleti folyamat-monitoring eredményeként;
- konzisztens minőségügyi irányítás nyújtása a teljes SAP szoftver-környezet számára, minden technológiára és kódolásra kiterjedően;
- megbízható alap nyújtása a vállalati szolgáltatás-orientált architektúra (enterprise service-oriented architecture, enterprise SOA) követelményeinek kielégítésére;
- kezeli a gyors ütemű innovációt és integrációt, valamint csökkenti az ügyfelek teljes működési költségét;
- globális támogatási háttér biztosítása.
|