A zaragozai világkiállítás hivatalos támogatója a Henkel. Az Expo 2008. szeptember 14-ig várja a látogatókat. A fő témája a „Víz és fenntartható fejlődés”, amely jól illeszkedik a vállalat törekvéséhez, hogy csökkenjen termékeinek használatával a vízfelhasználás és a szennyvízterhelés. A Henkel az elmúlt tíz évben felére csökkentette az egy tonnányi termékre eső szükséges vízfelhasználást.
A Henkel mindig is fontosnak tartotta márkáinak kiváló minőségét és a fenntartható fejlődés ügyét. Ezért profiljába illő a zaragozai Expo 2008, melynek témája a „Víz és fenntartható fejlődés”. Mint a világkiállítás egyetlen német vállalati szponzora, a Henkel támogatja a vízzel való tudatos és felelősségteljes bánásmódot.
A vállalat vízhasználattal és a szennyvíz minimalizálásával kapcsolatos alapelve az, hogy a vizet maximális hatékonysággal használja fel. Az elmúlt tíz évben a Henkel az egy tonnányi termék előállítása során felhasznált vízmennyiséget 48 százalékkal csökkentette, sőt a következő öt esztendőben újabb 10 százalékos csökkenést kíván elérni.
A „Minőség és felelősségvállalás” szlogennel a Henkel átfogó és világszerte érvényes minőségi és felelősségvállalási kezdeményezést indított útjára az év elején. Ennek megfelelően minden mosó- és háztartási tisztítószere megfelel annak a kívánalomnak, hogy összekapcsolja a kiváló minőséget az emberért és a környezetért vállalt felelősséggel.
|