A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata elindította „Freecording” elnevezésű marketingkampányát a videokamerákról alkotott hagyományos vásárlói elképzelések megváltoztatásának és a HD videokamera-termékcsalád támogatásának céljából.
A merész hangvételű kampány, amely Európában számos feltűnő közterületi megjelenéssel indul, a „Freecording (recording without rules) – videózás szabályok nélkül – üzenet hatására arra készteti az embereket, hogy másképp gondolkodjanak a videokamerákról. A kampány célja arra inspirálni mindenkit, hogy vegyen kezébe egy videokamerát és alkalomtól függetlenül, új szemlélettel rögzítse a felvételeket.
A kampány 19 európai országban a nyomtatott és online hirdetéseken felül hat világhálón terjesztett kisfilmet, egy ezt kiegészítő kültéri kampányt, mozikban lejátszott hirdetéseket, PR-kampányt valamint változatos események keretében a felhasználók közvetlen bevonását foglalja magába.
A Canon, a PR-kampány támogatása érdekében a híres divatfotóssal, Tom Van Heellel dolgozott együtt a Freecording divatfotó-sorozatának megalkotásában. A képek utcai extrém szabadfutó sportolókat ábrázolnak, akik a Freecording eszményéhez hasonlóan feszegetik az emberi lehetőségek határait.
„Az új kampány egy merész kezdeményezés, mivel a kreatív alkotás ösztönzésével új életre szeretnénk kelteni a piacot” – mondta Greg Kukolj, az európai Canon Consumer Imaging üzletág marketingigazgatója. „A Freecording eszme egy olyan mozgalom is egyben, amelynek célja a felhasználók által létrehozott új, spontán filmkészítés egyre növekvő fontosságának hangsúlyozása a bennünk rejlő filmkészítő inspirálásán keresztül. Mivel a Canon HD a legszélesebb vásárlóközönségének kínálja videokamera-technológiáját, a Freecording születése kulcsfontosságú pillanat azok számára, akik fel akarják fedezni kreatív énjüket” – fejezte be Kukolj.
|