„Örömmel tölt el, hogy a Német Multimédia Díjat idén a Germanwings nyerte el. Ez a jövőben is innovatív és felhasználóbarát online koncepciók fejlesztésére ösztönöz minket.“ – mondta Thomas Winkelmann, a Légitársaság ügyvezető igazgatója a berlini díjátadón.
A légitársaság honlapja sokszínű kínálattal, egyszerű foglalási lehetőséggel és világos struktúrával áll az utasok rendelkezésére. Az olyan innovatív értékesítési eszközök, mint a különlegesen kedvező árú jegyeket feltüntető „diszkont kalendárium” (Sparkalendar), a vakfoglalás (Blind Booking) és az interaktív útvonalhálózat-térkép kényelmes foglalási körülményeket biztosítanak az utasoknak. A Német Multimédia Díjat 1996 óta ítélik oda olyan kiemelkedő online, offline és utasterminálokon alkalmazott megoldásokért, amelyek példamutatóan hatnak az interaktív médiumok innovációs erejére és teljesítményére.
A Germanwings honlapja, a www.germanwings.com már számos nemzetközi díjat nyert. 2008 februárjában Miami-ban a diszkont légitársaság egyik interaktív nyereményjátékát „Web-Oscar“-ral jutalmazták. 2008 május eleje óta a Germanwings a Webby Awards díjat birtokolhatja, amelyet a design és innováció témakörben ítéltek neki. 2008 május végén a Légitársaság elnyerte az iF Design Díjat a honlap legjobb kialakításáért és felhasználóbarát jellegéért.
|