A Canon Europe, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata, az UEFA EURO 2008 hivatalos támogatója által egy közelmúltban kiadott felmérés megállapította, hogy a futballszurkolók több mint egyharmada könnyebben követi és éli át a Labdarúgó Európa-bajnokság eseményeit a fontos információk kinyomtatásának segítségével. A szurkolók 59 százaléka továbbá azt állítja, hogy a torna segít a munkahelyi hangulat javításában.
A Canon által elkészített kutatás a nyomtatás és a labdarúgás közötti kapcsolatot vizsgálja egy olyan jelentős esemény kapcsán, mint az UEFA EURO 2008. A 4500 európai futballszurkoló bevonásával készült összeurópai felmérés eredménye szerint a nyomtatás segítségével a szurkolók 40 százaléka jobban tudja követni a torna eseményeit.
„Nem szabad alábecsülni a nyomtatás szerepét abban, hogy a szurkolók a világ egyik legfontosabb sporteseményének, az UEFA EURO 2008 bajnokságnak részévé váljanak. A nyomtatás nem csak az irodában – ahol a kiváló minőségű és költséghatékony nyomtatás alapvető fontosságú az üzleti sikerhez – hanem az emberek hétköznapi életében is kulcsfontosságú” – mondta Markus Naegeli, a Canon svájci ügyvezető igazgatója.
A szurkolók nagy mennyiségű információ kinyomtatását tervezik a bajnokság alatt. A legnépszerűbbek a mérkőzéslisták (78 százalék), amelyek segítségével a szurkolók előre megtervezhetik időbeosztásukat az elkövetkező hetekre. Közkedveltnek bizonyult továbbá a televíziós programok (49 százalék) és a bajnoksági statisztikák (44 százalék) nyomtatása is.
„A Labdarúgó Európa-bajnokságot négyévente rendezik meg, így egy szurkoló sem szeretne lemaradni kedvenc csapata legfontosabb mérkőzéseiről. A szurkolók sok időt töltenek idejük megtervezésével az UEFA EURO 2008 bajnokságra, hogy a torna alatt mindig rendelkezzenek a legfrissebb hírekkel, statisztikákkal, fejleményekkel és eredményekkel. Az információk nyomtatása alapvető fontosságú ebben a folyamatban” – tette hozzá Naegeli.
A fociláz meghódítja a munkahelyeket
A rajongók 59 százaléka szerint a munkahelyi atmoszféra sokat javul az UEFA EURO 2008 bajnoksághoz hasonló sportesemények idején. A munkát azonban nem zavarja meg, mivel a szurkolók 40 százaléka állítja, hogy keményebben dolgozik napközben – ezzel eloszlatva a főnökök esetleges aggodalmát – így időben hazamehet megnézni a mérkőzéseket. A szurkolók számára kulcsfontosságú az alapos felkészülés az UEFA EURO 2008 bajnokságra, ezért a drukkerek több mint fele (52 százalék) tölt 30 perctől 5 óráig terjedő időt a fontos információk keresésével és nyomtatásával a torna előtt és közben.
„A Labdarúgó Európa-bajnokság elkerülhetetlenül hatással van az emberek munkahelyi életére. Az irodában a futballról folytatott beszélgetések jobb hangulatot teremtenek a munkahelyen” – fejezte be a Canon svájci ügyvezető igazgatója.
A Canon hardver és szoftvermegoldásokból álló átfogó portfoliója révén lehetővé teszi, a vállalkozások számára a költségcsökkentést, hatékonyságnövelést valamint a képalkotás és nyomtatási minőség javítását. Az UEFA és a Canon között 30 éve fennálló szoros kapcsolat az UEFA EURO 2008 bajnokságon is folytatódik: a Canon technológiája és tanácsadási szolgáltatásai biztosítják, hogy a tornán dolgozók egy gombnyomással bármit kinyomtathatnak.
|