A NESPRESSO, a világon a prémium adagolt kávék piacvezetője, ezév júniusában megkezdte terjeszkedését Magyarországon is. Az elegáns Andrássy úti üzlet mellett a Saturn áruházakban és a Media Markt üzletekben is megjelent a formatervezett kávéfőzőgépek teljes termékskálája. A kiskereskedelmi bevezetést a cég kilenc budapesti üzletben indította el, melyet 2008 szeptemberétől az év végéig a két áruházlánc üzleteiben való országos megjelenéssel hálózattá bővít. További újdonság, hogy a minőségi kávé kedvelői a 12 Grand Cru kávékeveréket az Andrássy úti üzleten kívül telefonon, illetve 2008. második felétől interneten is megrendelhetik.
2008 júniustól a Saturn áruházaiban és a Media Markt fővárosi üzleteiben, megkülönböztetett termékkihelyezéssel jelentkezik a NESPRESSO, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal. Az adagolt kapszulás kávé készítésére kifejlesztett, formatervezett berendezések teljes skálája kapható a kiskereskedelmi hálózatban, így az Essenza, a Le Cube és a Concept modellek. 2008 szeptemberétől az év végéig a Saturn áruházaiban és a Media Markt lánc összes magyarországi üzletében forgalomba kerülnek a kávéfőző berendezések.
A kiskereskedelmi bevezetés keretében a helyszínen a kávéínyencek maguk is megízlelhetik a kilenc eszpresszó és három Grand Cru hosszúkávé valamelyikét. Külön érdekesség, hogy a tavasz újdonságának számító, vörös és fekete előlappal készült Le Cube Red és Le Cube Black gépek itt, a kiskereskedelemben mutatkoznak be először a nagyközönség előtt.
Egy szuperprémium márka magyarországi térhódítása
A világszerte a tökéletes kávé szimbólumaként ismert NESPRESSO 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. Első hazai tapasztalatai nagyon pozitívak, ami az egyedi, hármas pillérre épülő stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának köszönhető. Flesch Gábor, a NESPRESSO magyarországi üzletfejlesztési vezetője szerint „az elmúlt két év eredményei azt bizonyítják, hogy a gyorsan növekvő hazai eszpresszó piacon a NESPRESSO tökéletes megoldás a vásárlók számára.”
A NESPRESSO a dinamikus növekedéssel leginkább úgy tud lépést tartani, ha termékeit és szolgáltatásait az Andrássy úti üzlet mellett újabb csatornákon is elérhetővé teszi.
„A növekvő igényekre a kiskereskedelmi értékesítés bevezetése a válaszunk. Ennek első, átgondolt lépéseit 2007 őszén, néhány stratégiailag kiválasztott üzletbe történő belépéssel tettük meg, mint például a hasonlóan prémium márkának számító Lignet Roset vagy a Haas & Czjzek Porcelán- és kristályáruház. A cég az egyedi szempontok szerint kiválasztott üzletek mellett – válaszul a vásárlóktól érkező nagy érdeklődésre – a Saturn áruházakban és a Media Markt hálózat üzleteiben is megkezdte a NESPRESSO-gépek forgalmazását” – nyilatkozta Flesch Gábor.
Internetes rendelés hamarosan Magyarországon is
A NESPRESSO magyar klubtagjainak kényelmét szolgáló komoly előrelépés, hogy 2008. második felétől a telefon mellett már interneten is megrendelhetőek lesznek a NESPRESSO termékei, azaz a kapszulába adagolt kávékeverékek, és a kávézáshoz szükséges kiegészítők.
|