A szerződés értelmében az IBM kompenzációs, juttatási, toborzási, továbbképzési, bérszámfejtési folyamatokat segít, HR telefonos ügyfélszolgálatot működtet, valamint ezekhez kapcsolódóan informatikai szolgáltatásokat is biztosít a Bristol-Myers Squibb-nek. Az IBM a gyógyszeripari cég globális munkaerő állományának adatait egységes portálon összesíti, amelyet az arra jogosult dolgozók, menedzserek és HR munkatársak a világ minden részéről elérhetnek.
A Bristol-Myers Squibb globális HR támogatását az IBM három helyszínről, Budapestről, a több mint ezer főt – nyelveket jól ismerő közgazdászokat, bölcsészeket - alkalmazó IBM ISSC szolgáltató-központból, az Egyesült Államokból és a Fülöp-szigetekről, Manilából biztosítja számos országba: az Egyesült Államokba, Puerto Rico-ba, az Egyesült Királyságba Írországba, Franciaországba, Németországba, Olaszországba, Spanyolországba és Belgiumba, valamint kis mértékben további 40 olyan országba Ázsiában és a Csendes Óceáni térségben, Európában és Amerikában, ahol a cégnek leányvállalatai vannak.
Az IBM szerint a korszerű és hatékony HR funkció informatikai megoldások segítségével egységes képpel rendelkezik a kollégákról, gyors és pontos adatszolgáltatásra képes a kompetenciákról, szakértelemről és egyéb adatokról, így pontosan képes tervezni a tehetségmenedzsmentet, a munkatársak és a feladatok összehangolását, a karrierutat, s megfelelően tud válaszolni a dolgozók kérdéseire pozícióváltás, gyermekvállalás, kiküldetés, illetve más, a munka során előforduló változó élethelyzetek esetén.
Az IBM széleskörű HR outsourcing szolgáltatásportfólióval rendelkezik.
|