2008-ban egyedülálló módon bizonyítja termékeinek megbízhatóságát az Indesit Company Magyarország Kft. A megszokott egy év helyett két év jótállást nyújtanak termékeikhez, emellett pedig az Indesit és a Hotpoint-Ariston cikkekre "extragaranciát" adnak. Az alapszolgáltatásnak számító két év jótálláson felül további két, illetve három év extragarancia igényelhető.
A jelenleg érvényes törvények szerint minimálisan egy év jótállást kell biztosítaniuk termékeikre a háztartási gépeket gyártó cégeknek. Az Indesit Company Magyarország Kft. azonban olyannyira biztos termékei kiváló minőségében, hogy alapszolgáltatásként két év biztonságot nyújt. Ezen felül pedig – mint új szolgáltatás – extragarancia is igénybe vehető a háztartási gépekre. Az Indesit cikkeire további két, a Hotpoint-Ariston termékekre pedig újabb három év nyugalmat vásárolhatnak a készüléktulajdonosok.
"Az extragaranciával mint új lehetőséggel 2007 őszén indultunk el az Ariston esetében és - mivel meghozta a várt eredményt - idén februárban az Indesit termékekre is kiterjesztettük a szolgáltatást. Úgy is mondhatnám: vállaljuk, hogy jók vagyunk. Egyetlen kiszállás és javítás költsége elérheti a tízezer forintot is. Ezzel ellentétben az Indesitnél 6.900 forintért két, a Hotpoint-Aristonnál 9.900 forintért három év biztonság vásárolható" - mondta Bolváry Gellért, az Indesit Company Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A magyar fehérárupiacon (a mikrohullámú sütők kivételével) évente közel egymillió termék talál gazdára. Ez a hatalmas szám annak is köszönhető, hogy a háztartásokban átlagosan hatévente cserélik ki valamelyik háztartási eszközt. Az Indesit Company Magyarország Kft. 15 %-os részesedéssel rendelkezik ezen a piacon, mellyel a harmadik helyet foglalja el. Ezt elsősorban annak köszönheti, hogy termékei megbízhatóak, kiváló minőségűek.
Az Indesit Company amellett, hogy igen nagy hangsúlyt fektet a minőségre, az extragaranciával mintegy kockázatot is vállal annak bizonyítására. Amennyiben a garanciális készülékek mégis meghibásodnak, úgy a professzionális szervízhálózatnak köszönhetően két napon belül szerelőt küldenek az előre egyeztetett címre. A cég olyan kék számon működő - azaz helyi tarifával hívható - telefonközpontot működtet, mellyel hatékonyabbá válik a garanciális problémák kezelése. A panasz bejelentése után, 48 órán belül a diszpécser küldi a segítséget. A munkatársak telefonon bejelentkeznek a készülék tulajdonosánál, és pontos egyeztetés után a helyszínen oldják meg a problémát.
|