Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Fujitsu Siemens Computers új egységes formanyelve újabb vevőkört szólít meg és tovább növeli a magyarországi eladásokat

2008.06.04


"A Fujitsu Siemens Computers teljes termékválasztékának az új formanyelv szerinti átalakításától azt várom, hogy igényesebb vásárlóink tudatosabban és könnyebben fognak választani nagyobb funkcionalitású termékeink közül. Ezt sugallja az új dizájn koncepció." – mondotta Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers Kft. ügyvezető igazgatója azon a sajtótájékoztatón, amelyen a hazai közönség először találkozhatott az új formatervezésű és megújított technológiai alapokra helyezett lakossági notebookokkal. Hozzátette: az év végéig a Fujitsu Siemens Computers 50, a fenti koncepció szerint épített terméket dob a piacra, és ezek döntő többsége Magyarországon is hozzáférhető lesz.

A Fujitsu Siemens Computers Kft., amely 2008 első negyedévében piacvezetőként 100 százalékkal növelte lakossági notebookjainak értékesítését a megelőző év azonos időszakához képest*, kibővített szerviz szolgáltatásokkal népszerűsíti áttervezett Amilo márkanevű termékeit. A kft. az eddiginél is nagyobb felelősséget vállal a termékekért: az X és S sorozatú gépeire három év helyszínre szállítást magába foglaló garanciát biztosít a korábbi rövidebb szerviz garancia helyett. Mindezt az új dizájnnal párhuzamosan végrehajtott minőségi és technológiai fejlesztés tette lehetővé.

A Fujitsu Siemens Computers az új formanyelv kialakításakor Európa-szerte, így Magyarországon is megkérdezte a vásárlókat arról, hogy milyen változtatásokat látnának szívesen a notebookok kialakításában. Holler László, a kft. lakossági üzletág kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a fejlesztők a magyar vevők véleményét éppúgy figyelembe vették, mint a kft. szakembereinek jelzéseit. Ezek közé tartoztak például a különböző csatlakozók elhelyezésével kapcsolatos, többször elhangzott javaslatok, amelyek végül az egész portfolióban megvalósított egységes elrendezésben tükröződtek vissza.

Az értékesítéssel kapcsolatban Holler László elmondta, hogy a magyar piacra ma a közép és a felső kategóriás lakossági notebookok léptek be, a korábbinál igényesebb és tetszetősebb, alacsonyabb árfekvésű hordozható számítógépek karácsony előtt érkeznek. A Fujitsu Siemens Computers teljes, az új dizájn koncepció szerint megújított termékportfoliójának minden tagja, azaz a lakossági piacra szánt notebookok és PC-k mellett a professzionális hordozható, valamint az asztali számítógépek és a szerverek is hozzáférhetőek lesznek Magyarországon is, ha azokra valós fogyasztói igények jelentkeznek.

Az összetéveszthetetlenül szép és visszafogottan feltűnő Amilo notebook áraival kapcsolatban elhangzott, hogy bár egy nemzetközi kutatás eredményei szerint a vevők az új típusú notebookokért akár 15 százalékkal magasabb árat is szívesen megadnának, a hazai végfelhasználói árak ilyen arányú növekedést meg sem fognak közelíteni. A Fujitsu Siemens Computers a magas fejlesztési költségek ellenére továbbra is tartja magát a hagyományosan kedvező ár-érték arányok megőrzéséhez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Zala Krisztina
krisztina.zala@visioncomm.eu
+36 1 457-8201
Cég:Fujitsu Siemens Computers













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu