A Friesland Hungária zRt. kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az egészséges és kiegyensúlyozott étrendnek megfelelő, megbízható termékekkel jelenjen meg a piacon. A számos kategóriában piacvezető Milli a hazai fogyasztók körében idén is minőséget képvisel – ez derült ki a Reader’s Digest legújabb felméréséből.
A Reader’s Digest Európai Megbízható Márkák felmérése az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmány Európában. A magazin olvasóinak körében 2001 óta több kategóriában kutatják, hogy mennyire márkahűek az európai polgárok. Az olvasók négy kritérium – minőség, ár, termékimázs és a fogyasztói igények kielégítése – alapján minősítik a márkákat.
A Friesland Hungária zRt. évek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a közkedvelt klasszikus termékek mellett új innovációkkal is a fogyasztók kedvében járjon. Tavaly a Milli portfólió több újdonsággal bővült s a termékcsalád expanziója idén is tovább folytatódik. A Friesland 2008-ban az innováció mellett kötelezte el magát, azon belül is az egészségtudatos irányvonalba illő termékek fejlesztésére fókuszál.
Tavasszal több új termékkel – Milli Janga Kaukázusi Kefir+-szal, valamint pre-, és probiotikumokat tartalmazó Milli Joghurt-itallal hódított, melyek jótékony, immunrendszert erősítő hatásait klinikai tesztek is bizonyítják. A főzőtejszínek szegmensében bevezetett új prémium kategóriás termékei - a 15 %-os Milli Főzőtejszín Light és a 3%-os Milli Főző tejkrém- alacsony zsírtartalmuk mellett speciális főzési tulajdonságaikkal nyújtanak új dimenziót a főzésben.
„A modern, egészségtudatos vásárlók egyre inkább azokat a termékeket részesítik előnyben, amelyek valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel dúsítottak, vagy épp csökkentett zsírtartalommal rendelkeznek. A folyamatos fejlesztésekkel a Milli márka ezeknek a fogyasztói szokásoknak kíván megfelelni, új innovációival pedig új fogyasztói szokások megteremtését kívánja elősegíteni – teszi mindezt a hagyományosan magas minőség szem előtt tartásával. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton járunk” - mondja Szautner Péter a Friesland Hungária zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
Majd folytatja: „Büszkék vagyunk rá, hogy a vásárlók bíznak a Milli termékekben és éveken át ragaszkodnak kedvenc márkájukhoz.”
|