A Lenovo elindította új partnerprogramját, az értékesítési csatorna egészére kiterjedő Lenovo Partner Network-öt (LPN), amelynek révén a Lenovo EMEA-régióba (Európa, Közel-Kelet és Afrika) tartozó, legdinamikusabban fejlődő üzleti partnerei még több előnyhöz és nagyobb kedvezményekhez juthatnak. A továbbfejlesztett Partner Network normál és prémium fokozatú tagjai a korábbiakhoz képest még többet profitálhatnak az együttműködésből.
A prémium partnerprogram azzal a céllal jött létre, hogy megerősítse a hosszú távú együttműködést a Lenovo, és legaktívabb viszonteladó partnerei között. A partnereknek számos üzleti és technikai kritériumnak – beleértve egy közösen megtervezett és egyeztetett éves üzleti terv létrehozását is - kell megfelelniük ahhoz, hogy a kiemelt kategóriába sorolják őket. A prémium partneri státusz, amelynek előnyeiből részesülhetnek a Lenovo jelenlegi és új üzleti partnerei is, olyan ösztönzőket tartalmaz, mint például a Lenovo TopSeller termékekre vonatkozó jelentősebb, vagy a teljes Lenovo termékskálára értendő normál mértékű visszatérítés. A prémium partnerek ezenkívül részt vehetnek a Lenovo marketingakcióiban és a céggel közösen indulhatnak a különböző tendereken.
„Sokkal magabiztosabbak lettünk” – mondta Jacques Théfo, a Misco online kiskereskedelmi áruház franciaországi vezetője. „Ez az újfajta megközelítés lehetővé teszi, hogy a beruházásainkkal foglalkozzunk, mivel előre tudjuk tervezni üzleti tevékenységeinket. Tisztában vagyunk vele, hogy a Lenovo-val hova tartunk.”
A prémium partnerek a Lenovo Partner Network tagságában megszokott előnyökhöz képest számos más kedvezményt is kapnak. Ezek között szerepelnek az értékesítést ösztönző jutalmak, testreszabott ajánlatok, valamint a prémium partnerek hozzáférhetnek a korábbi tréningadataikhoz.
„A Lenovo úgy szervezte át a programot, hogy azokat jutalmazza vele, akik valódi értéket jelentenek a cég számára. Tisztában lehetsz vele, hogy viszonteladóként mennyire fontos vagy” –mondta Jonathan Wall, a dabs.com, egy angol e-kereskedelmi cég marketingigazgatója.
„Az új Lenovo Partner Network képessé teszi mind a magasan képzett rendszerintegrátor partnereket, mind a költségérzékeny online viszonteladókat, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak vásárlóiknak, miközben megnövelik saját bevételeiket” – mondta Vincent Fauquenot, a Lenovo disztribúciós üzletágának EMEA-régióért felelős alelnöke. „Célunk, hogy az egész régióban a Lenovo-t tegyük a legvonzóbb választássá a PC-s viszonteladók számára.”
|