Új márka született a hitelgarancia piacon: a 15 éve alapított piacvezető garanciaintézmény májustól Garantiqa néven támogatja a fejlődni, fejleszteni kívánó vállalkozásokat, önkormányzatokat. Az új márkát a cég vezetőinek bevonásával a B&P Social Branding alkotta.
Májustól új névvel, arculattal és stratégiával növekszik tovább a magyarországi hitelgarancia piac meghatározó szereplője, a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. Az elmúlt hónapokban dr. Radnai György vezérigazgató irányításával és a B&P Social Branding márkatanácsadó cég közreműködésével a 15 éve működő és Magyarországon piacvezető pénzügyi szolgáltató megalkotta új növekedési stratégiáját, márka-architektúráját és az ezekre épülő új arculatát.
Ezzel párhuzamosan a Garantiqa új termékekkel is megjelent: önkormányzatok, valamint uniós forrásokat igénybevevő vállalkozások számára is előnyös garanciaszolgáltatásokat nyújtva. Tervei szerint a Garantiqa Közép- és Dél-Európa más piacain is hasonló szolgáltatásokkal kíván megjelenni.
|