A Dreher egy tradicionális sörmárka, melynek arculata, csomagolása és formavilága folyamatosan követi az aktuális irányzatokat és a kor ízlésvilágát. A modern külső mögött ugyanakkor változatlan marad a termék belső értéke, a fogyasztók által megszokott és elvárt magas minőség, a márka által képviselt életérzés. Az új dizájn a Dreher márkának magabiztos, modern és különleges megjelenést biztosít. A sugárzó külsőt a sörmárka a piacon egyedülálló 3 dimenziós hatást keltő letisztult, és egyben merész logójának köszönheti.
Az imázs kialakításának elsődleges szempontja, hogy a dizájn teljes mértékben alkalmazkodjon a márka üzenetéhez: „Annyi a világ, amennyit beletöltesz”, és hogy vonzó legyen a márka célcsoportját alkotó, a városi életet, a társaságot, az utazást, a sportot, vagyis az aktív szórakozást kedvelő, az új élményre fogékony emberek számára. Ezen kívül a másik lényeges tényező, hogy a márka fő vizuális elemeinek – a dinamikus logó, az érmek, Dreher Antal aláírása, a címer, a piros körben fehér háromszög – megtartása mellett egy magabiztos, magas minőséget képviselő, modern és egyedi megjelenés jöjjön létre.
„Egy olyan új imázst kellett a Dreher sör számára megteremteni, amellyel szívesen azonosulnak olyan emberek is, akik szeretnek sokféle dolgot kipróbálni, és az otthoni TV nézés helyett inkább élményeket gyűjtenek” mondta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője. „A 3 dimenziós hatást keltő címke, mely a dinamikus Dreher logó ívét követve a címke elemeinek elforgatásával jött létre, garantálja a márka számára az egyedi, figyelemfelkeltő, magabiztosságot sugárzó megjelenést.”
Az új imázs megismertetését 360o-os marketingkommunikáció segíti, azaz minden kommunikációs csatornában és médiafelületen találkozhatnak majd a fogyasztók a Dreher termékkel. Az új márkaarculat bevezetését a május közepén induló, több csatornán futó 15 másodperces TV kampány és speciális freecard promóció támogatja. A csomagolással együtt megújulnak a kiskereskedelmi- és a vendéglátóhelyi hirdetési eszközök is. A megújult termék minden hipermarket láncban testre szabott kommunikációval jelenik meg, többek között egy speciális reklámhordozóval, a 3D TV-vel, melyet még Magyarországon eddig egyetlen sörgyártó sem használt.
|