A Hallmark Channel, melyet tavaly év végén vásárolt fel az NBC Universal, elindította tune-in kampányát tavaszi premier programjainak népszerűsítésére. A kampány középpontjában 2 főműsoridős krimisorozat áll: A médium 3. évada, illetve a Nyughatatlan Jordan 5. évada.
Az előző a magyar nézők számára már ismert misztikus történet egy médium életéről, melynek előző évadjai is kiemelt programként szerepeltek a csatornán, a második pedig a helyszínelős sorozatok családjába tartozik főszerepben egy szexi patológus nővel. A kampányidőszak április közepére koncentrálódik egy bevezető, majd egy fenntartó április-májusi szakasszal.
A kampány fő elemei klasszikus print hirdetési felületek illetve PR-jellegű felületek az Axel Springer – Budapest Kiadói Kft. magazin- és tévéújság-portfoliójában, valamint 30” szpotok a Danubius Rádióban. A kampányt PR tevékenység és fogyasztói promóció is támogatja, főbb partnerek a Nana.hu, az Origo.hu, a Metro, a Népszabadság Tv Magazin, 3 fővárosi mozi, valamint a csatorna honlapja, a
www.hallmarkchannel.tv. A PR kampány kiemelt témája a kiemelkedő női személyiségek, mind a Hallmark Channel sorozataiban, mind pedig a való életben.
Kiemelkedő személyiségünk Patricia Arquette, A médium 3. főszereplője, aki mozifilmekből és tévés sorozatokból is ismert. AZ NBC megszervezte vele az interjút a magyar újságírók számára. Különlegessége még a kampánynak, hogy az NBC a Patricia Arquette által megformált karakterhez ötletet adó Allison DuBois, nemzetközileg ismert médiummal is megszervezte az interjút.
A médiavásárlást a csatorna házon belül intézte.
A magyarországi képviselet valamint a marketing és PR tevékenységek az RMB Hungary Multimedia Kft. Hatáskörébe tartoznak múlt év júliusától. Az RMB felel a Hallmark Channel reklámidő-értékesítési feladataiért is.