Az Avid Technology, Inc. (Nasdaq: AVID) bemutatta Video divíziójának „New Thinking” („Új szemlélet”) elnevezésű ügyfélközpontú kampányát, amelyet a vállalat meglévő és leendő ügyfeleivel való kapcsolatának fejlesztése érdekében hoztak létre.
Az ügyfél visszajelzésekre alapozott új kampány erősíti az Avid több mint 20 éve követett elkötelezettségét a film- és videóipar szakembereinek támogatására olyan eszközökkel, amelyek elősegítik a hatékonyabb, produktívabb és kreatívabb munkát. A kampány négy fő célkitűzésre összpontosít: az Avid termékek, munkafolyamatok és szolgáltatások volumenének növelése; technikai és ügyféltámogató programok fejlesztése; a média-szakemberek közösségének támogatása és az ügyfelekkel való interaktív kommunikáció.
A vállalat számos ez évre vonatkozó kezdeményezésről számolt be, köztük az alábbiakról:
• A szoftver szerkesztő eszközök körének konszolidációja – Az Avid Xpress Pro szoftver beolvasztása a Media Composer termékvonalba, alacsonyabb árszinten, annak érdekében, hogy a Media Composer a felhasználók szélesebb köre számára elérhetővé váljék. A vállalat a jelenlegi Avid Xpress Pro ügyfeleinek lehetőséget biztosít a Media Composer szoftverre való áttérésre;
• Media Composer alacsonyabb áron diákoknak – Bármelyik akkreditált főiskolán vagy egyetemen tanuló érvényes diákigazolvánnyal rendelkező tanulónak a Media Composert nettó 270 eurós áron kínálja a vállalat;
• Új online közösség létrehozása – Új elérési módok bemutatása az iparágban dolgozó szakembereknek, amelyen keresztül megoszthatnak egymással tippeket, trükköket, konzultálhatnak, bemutathatnak média tartalmakat és egyebeket, valamint lehetőséget kapnak a vállalattal és a szakmabeliekkel való kapcsolattartásra;
• Továbbfejlesztett online ügyfélszolgálat – Az új Avid® ügyféltámogató rendszer pontosabb és személyre szabott válaszokat képes adni az ügyfelek fontos, termékkel és szolgáltatással kapcsolatos kérdéseire éjjel-nappal, a telefonos ügyfélszolgálat igénybe vétele nélkül.
„A „New Thinking” program az első fontos lépése az ügyfeleinkkel való kommunikációnk javítására irányuló törekvésünknek” – mondta Kirk Arnold az Avid nemrégiben kinevezett igazgatóhelyettese és a vállalat professzionális videó üzletágának új ügyvezetője. „Az Avid-nak a digitális média iparágban betöltött nagy múltjára és vezető szerepére építve minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a legteljesebb mértékben ügyfeleink igényeire összpontosítva minél vonzóbb és értékesebb új programokat nyújthassunk. Ez a program hosszú távú célkitűzéseinknek csak a kezdete.”
Egyszerűsített termékvonal, nagyobb érték
Az ügyfelek visszajelzéseinek megfelelően az Avid egyszerűsíti a termékvonalát és szélesebb közönség számára teszi elérhetővé termékeit. Ennek megfelelően beolvasztotta az Avid Xpress Pro szoftvert a Media Composer szoftver termékvonalába és alacsonyabb, nettó 2350 euróért kínálja. Azok az ügyfelek, akik 2008. január 1-je után még a korábbi, magasabb áron vásárolták meg a Media Composert, további vásárlásaiknál a különbözetnek megfelelő jóváírást kapnak. (további info: receive a credit towards future purchases). A meglévő Avid Xpress Pro-t használó ügyfelek nettó 450 euróért hozzájuthatnak a Media Composer szoftverhez. Az vállalat a 2008. második pénzügyi negyedév végéig ezen az áron árusítja az Avid Xpress Pro-t és 2013 március 17-ig nyújt támogatást a termékhez. Mostantól viszont nem kínál semmilyen további szoftvert az Avid Xpress Pro-hoz.
Ezenfelül az akkreditált oktatási intézményben tanuló, diákigazolvánnyal rendelkező diákok mindössze nettó 270 euróért megvásárolhatják a Media Composer szoftvert. (további info: Media Composer Academic software for just $295)
Dinamikusabb közösség – az ügyfelek közreműködésével, az ügyfelekért
Az Avid digitális média gyártók közösségével szembeni elkötelezettségét mutatja, hogy a vállalat egy új online site-ot alakított ki, ahol ügyfelei kapcsolatba léphetnek az iparágban dolgozó kollégáikkal, megoszthatják ötleteiket egymással, közreműködhetnek különböző anyagok közzétételében.
A következő néhány hónapban az Avid Community folyamatosan bővül és a következő lehetőségeket kínálja:
• Videófilmek bemutatása – ahol az ügyfelek felrakhatnak, letölthetnek videófilmeket és oszályozhatják, véleményezhetik kollégáik munkáját;
• Közösségi portfóliók – a felhasználók személyes oldalt készíthetnek maguknak, amelyen szerepelhetnek például önéletrajz, eddigi munkák stb.;
• Blog hálózat – a legfrissebb gondolatok a szakmáról, szakmai témákról egy helyen;
• Munkaerőpiac – segíti az álláskeresők és a munkaerőt kereső Avid ügyfelek egymásra találását.
Továbbfejlesztett online ügyfélszolgálat
Az Avid jelentős lépést tett ügyfeleinek még teljesebb körű kiszolgálása érdekében: létrehozott egy teljesen újraszerkesztett felhasználói felületet, amelynek segítségével a felhasználók azonnal választ kaphatnak felmerülő kérdéseikre, könnyebben kereshetnek az információk között és hatékonyabban oldhatják meg technikai problémáikat.
Interaktív kommunikáció az ügyfelekkel
Az Avid nagy hangsúlyt fektet arra, hogy személyesen is visszajelzéseket kapjon ügyfeleitől. Ennek megfelelően a 2008. április 14-17-ig Las Vegas-ban megrendezésre kerülő NAB rendezvény során a vállalat számos ügyféltalákozót és egyéb programot szervez, emellett egy fókuszcsoportos felmérést is végez majd.
|