Egyre több piaci szereplő fedezi fel az 50+ korosztályban rejlő gazdasági erőt így reméljük, lassan bekövetkezik az elkerülhetetlen és divattá válik az ezüstgenerációnak eladni és kommunikálni. Már mutatkoznak a pozitív jelek, hiszen a konferencia mellett, hamarosan egy új web magazin indul, illetve májusban kiállítás is készül az 50+ generációnak – fejtette ki Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform ügyvezetője.
A konferencián neves szakemberek beszélnek arról, mért érdemes módosítani a 18-49-es kampánytervezést 25-65-re. Kozák Ákos (GfK) bemutatja, hogyan változnak a fogyasztói szokások a számok tükrében, Geszti Péter arról beszél, hogy szerinte miért az időseké a jövő. Mellettük a részvevők előadást hallhatnak Nemes Juli, Hargitai Lilla (Brand Avenue), Dr. Albel Andor (Magyar Turizmus Rt.), Bíró Gábor (Initiative Media), Dombi Gábor (Inforum), Hild Imre (OTP Életjáradék) és Kiss Gábor (BMK) tolmácsolásában.
A szakkonferencia célja, hogy az ezüstgenerációról szóló ismereteket összegyűjtve, egy mindezidáig hanyagolt, ám szakmailag nagyon fontos területtel foglalkozva, felhívja a figyelmet erre a nem csupán számarányában növekvő, hanem vásárlóerejét tekintve is fontos rétegre.
A konferencia időpontja: 2008. április 2.(szerda) 9:00 - 16:30. A konferencia helyszíne: Vista Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.
|