Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát

2008.03.18
Az újratervezett online szolgáltatás a nap 24 órájában elérhető, óriási, a felhasználók által rangsorolt tartalommal rendelkező adatbázissal.

Az Avid Technology, Inc. (Nasdaq:AVID) bejelentette, hogy jelentős fejlesztéseket hajtott végre online ügyfélszolgálati portálján (http://support.avid.com), amely eddig is segítségére volt a vállalat film- és videó szakmában dolgozó ügyfeleinek.

Az újratervezett weboldal nagy mértékben kiszélesíti az Avid® ügyfelei számára elérhető technikai és információs forrásokat, lehetővé téve a pontosabb keresést és éjjel-nappal személyre szabott válaszokat ad a felhasználók termékkel, vagy szervizzel kapcsolatos kérdéseire. Az új weboldal elindítása előtt az Avid technikai szakemberei több mint 10 ezer tartalmat néztek át és frissítettek, hogy egyszerűsítsék a felhasználók számára a keresést, és segítséget nyújtsanak számukra a technikai kérdések hatékony megoldásában.

Az új Avid online ügyfélszolgálati portál számos tovább fejlesztett szolgáltatást kínál:

• Felhasználók által rangsorolt tartalom az önkiszolgáló támogatás hatékonyabbá tétele érdekében. Egy nagyteljesítményű meghajtó adaptív keresési technológiát alkalmaz és a klikkelések számának lekövetésével számon tartja a felhasználók által leghasznosabbnak tartott tartalmakat. Ezek alapján intelligensen rangsorolja és kategorizálja ezeket. Ezek a valós idejű felhasználó által generált metrikák, amelyek mindig azonnal frissítenek, amint a felhasználó meglátogatja az oldalt, elősegítik, hogy az ügyfelek csak a leglényegesebb, a problémamegoldáshoz jól használható tartalmat kapják.

• Azonnali személyre szabott értesítés. A felhasználók értesítést kérhetnek e-mailben arról, ha bármely ügyféltámogató témakör frissül – így kiküszöbölhetők az ismételt keresések.

• Gyorsabb válaszidő a támogatást igénylő kérdéseknél. Az Avid a lekérdező funkciók kiaknázásával és az esetek kezeléséhez való integrált megközelítéssel sokkal gyorsabban képes azonosítani és közzétenni a felmerülő kérdésekre adott válaszokat.

• Válaszadás – éjjel-nappal, a hét minden napján. Az intelligens automata válaszoló rendszer párosítja az adott kérdést az ahhoz a témához leginkább kapcsolódó meglévő anyagokhoz, ezáltal a felhasználók folyamatosan választ kaphatnak kérdéseikre. A rendszer automatikusan jegyzi az összes kérdést és az azokra adott válaszokat, és mindezt hozzáférhetővé teszi minden felhasználó számára. Abban az esetben, ha a felhasználó nem elégedett a kapott technikai információval, az Avid ügyfélszolgálati képviselője további segítséget nyújt.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Zala Krisztina
krisztina.zala@visioncomm.eu
+36 1 457-8201
Cég:Avid Technology













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu