Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


7 éves az SAP Global Support Center

2008.03.05


Hétéves születésnapját ünnepli a budapesti SAP Global Support Center (GSC), az SAP Hungary Kft. üzleti divíziója. A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével.

A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Irország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India,
Kina) egyedüliként érte el az ún. „Legmagasabb ügyfél elégedettségért”- címet az SAP világhálózatában.

„Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével.”-mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.

Global Support Center Magyarország
Az SAP rendszerek folyamatos támogatásáról az Active Global Support egységei, a Global Support Centerek gondoskodnak. Ezen szervezetek feladata új metódusok kifejlesztése, valamint az ügyfeleknél SAP szoftver üzemeltetése során fellépő hibaüzenetek kezelése.

A bármely országból, bármikor jelentkező üzenetek azonnali megoldását a több, mint 30 év ügyféltapasztalata, a kimagasló technikai, és nyelvtudás, valamint a Global Support Centerek időzónák szerinti beosztása garantálja.

A német nyelvterületről (Németország, Svájc, Ausztria, Lichtenstein) származó üzenetek kezelése a 2001-ben alapított budapesti Global Support Centerből történik, távoli, direkt kapcsolat segítségével, így biztosítva az SAP rendszerek folyamatos működését az ügyfeleknél.

Az általános jellegű üzenetek mellett a 120 fős budapesti központ az alábbi komponsek megoldásáért felel az SAP hálózatában:
 - SAP Business Information Warehouse
 - Customer Relationship Management
 - Controlling
 - Financial Accounting
 - Human Resources Management
 - Materials Management
 - Sales and Distribution
 - Supplier Relationship Management
 - Product Lifecycle Management
 - Netweaver
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Arató Márk
mark.arato@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:SAP













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu