A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata bejelentette, hogy egyesítette új ADOS 6.2 dokumentumkezelő szoftverét a Microsoft Dynamics NAV rendszerével.
A Canon ADOS megoldása – az adott szervezet méretétől függetlenül – az információ feldolgozásával és a dokumentumok keresésével töltött idő csökkentése mellett teszi lehetővé azok gyors, mégis biztonságos rögzítését, archiválását, küldését és visszakeresését. Azok a vállalatok, melyek üzleti folyamataikat a Microsoft Dynamics NAV rendszerrel irányítják, az ADOS 6.2 segítségével a szervezet összes dokumentumát könnyedén és azonnal megjeleníthetik. A Canon ADOS 6.2 dokumentumkezelő megoldása a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányító rendszerrel együtt alkalmazva költséghatékony módon aknázza ki a rendelkezésre álló információtechnikai beruházásokat.
„A Canon tisztában van az üzleti világnak az állandó növekedésre, valamint az üzleti eljárások folyamatos javítására vonatkozó törekvéseivel. Az ADOS 6.2 a Microsoft Dynamics NAV-val együttműködésben minden eddiginél egyszerűbben teszi lehetővé a korábbiaknál hatékonyabb dokumentumkezelési megoldás létrehozását jelentős költségek megtakarítása és hatékonyabb működés mellett” – mondta
Adam Gillbe, a
Canon Europe európai megoldásokért felelős marketing igazgatója kijelentette.
Az ADOS 6.2 nélkülözhetetlen eszköz az üzleti szempontból érzékeny információ védelméhez és kezelésük szabályozásához, ugyanakkor a befektetés megtérülése átlagosan hat hónap után tapasztalható. A két rendszer egyesítésével és a papírigényes üzleti folyamatok gördülékeny elektronikus kezelésének kialakításával az ADOS 6.2 az üzleti teljesítmény nyilvánvaló javulásával jól kézzelfogható versenyelőnyt biztosít a szervezetek számára.
Háttérinformáció
ADOS
ADOS Corporation az Intelligens Dokumentumkezelő Megoldások vezető szállítója az üzleti dokumentumok rögzítésére, archiválására, küldésére és visszakeresésére fejlesztette ki szoftvermegoldását 1999-ben. A vállalat alapítója, Michael Lebada vezetésével az ADOS azonnal a Canon Európa elsődleges partnerévé, hamarosan pedig a vezető dokumentumkezelő szoftvermegoldásává vált. Ma az ADOS számos partnerrel és irodával rendelkezik világszerte. Stabil, megbízható és skálázható intelligens dokumentumkezelő megoldások elismert szállítójaként tartják számon. Az ADOS szoftvere tökéletesen illeszthető bármilyen dokumentumkezelő rendszerhez, legyen szó kis-, közép-, vagy nagyvállalatokról. Az ADOS megoldását alkalmazzák a bank és pénzpiacon, a gyártás, a logisztika különböző területein, a kormányzati és intézményi piacon, valamint az egészségügy területén egyaránt.
Az Európában bécsi székhellyel rendelkező vállalat referenciái között szerepel többek között a TESCO, az ABN-AMRO Bank és a Nestlé is. A Canon és az ADOS 1999-ben megkezdett stratégiai együttműködését 2005-ben a két cég egy páneurópai kizárólagos partneri megállapodással erősítette meg. Bővebb információért kérjük, látogasson el az ADOS honlapjára:
http://www.ados.com
Microsoft Dynamics NAV rendszerről
A Microsoft Dynamics vállalatirányítási termékcsalád az autókereskedelemtől az építőiparig, a kiskereskedelemtől az élelmiszeriparig a hazai ágazatok széles választékát fedi le speciális informatikai megoldásokkal. A vállalatirányítási rendszerek mellet a Microsoft élen jár az irodai alkalmazások, dokumentum menedzsment, irodai együttműködést támogató informatikai eszközök terén is. A Microsoft Dynamics alkalmazások építkeznek az irodai eszközök fejlesztésének tapasztalataira, a gyors bevezetés mellett a rendszerek használata is könnyen elsajátítható, a felhasználók számára a felületek és a kezelőszervek már az első pillanatban ismerősek. Ajánlataik a vállalatirányítás funkcionális területein túl, a cégvezetés további kulcsterületeire is, mint digitális iroda, infrastruktúra, IT biztonság, projektfinanszírozás, EU források és a kikapcsolódás fókuszálnak.
A Microsoft Dynamics NAV rendszer bérleti licenc konstrukcióban azon kisvállalatoknak és vállalkozásoknak ajánlott, ahol 2-10 felhasználó dolgozik a rendszerrel, és a kezdeti nagyobb tőkeigénnyel járó licenc beruházás helyett a bérlet feltételeit részesítik előnyben. Microsoft Dynamics NAV alapokon egy olyan, egységes gazdálkodási rendszer áll rendelkezésre speciálisan az önkormányzatok és költségvetési intézmények számára, ami nagymértékben egyszerűsíti a hivatalok informatikai struktúráját, gyors és hatékony EU konform működést tesz lehetővé, határidőre pontos beszámolók készítésével támogatja az elszámolási kötelezettségek teljesítését és olyan egyszerűen kezelhető, bárhonnan elérhető, jól strukturált adatbázist képez, melyre nyugodtan építkezhetnek a vezető tisztségviselők döntéseik meghozatalában. Bővebb információért kérjük, látogasson el a Microsoft magyarországi honlapjára: http://www.microsoft.com/hun/