A Worldcom Public Relations Group, a világ vezető, független pr-ügynökségeket tömörítő hálózata ma bejelentette, hogy a Worldcom EMEA régió ügynökségei február 11 és 13. között sikeres sajtóutat szerveztek öt európai ország újságírói számára .
A sajtó képviselői lehetőséget kaptak arra, hogy interjút készítsenek az utazás szponzoraival. A szakmai út támogatói a Worldcom PR Group mobil iparági ügyfelei voltak: a Belleperre, a Buongiorno, a Comverse, a Cinux, az Esmertec, a fring, a Nuance, a Secufone és a Venturi.
A sajtóút szervezésében öt európai Worldcom-ügynökség vett részt: Business Press S.p.A. (Olaszország), HBI PR & MarCom GmbH (Németország); LF Channel (Spanyolország); Kaizo (Nagy-Britannia), Yucatan (Franciaország). Mindegyik ügynökség öt médium (napi- és hetilapok, szakmai kiadványok, online sajtótermékek, elektronikus médiumok) képviselőjét hívta a rendezvényre, így összesen 25 újságíró vett részt az úton.
“A barcelonai Mobile World Congress keretében rendezett sajtóút kiváló lehetőséget kínált a szponzorok számára és hasznos volt az újságíróknak is” – nyilatkozta Diego Biasi, a Worldcom PR Group EMEA régiójának vezetője.
The Worldcom Public Relations Group-ot Magyarországon a Próbakő Kommunikáció képviseli.
|