Az idén harmadik alkalommal megrendezett Reklámmustrán a Carnation online kategóriában első helyezést ért el a Zwack számára készített Fütyülős brandsite-tal.
A Menedzsment Fórum - mfor.hu - online gazdasági lap által meghirdetett versenyre több, mint 15 000 szavazat érkezett az olvasóktól. 2007-ben bővült online kategóriával a Reklámmustra, amelyben mind a reklámszakemberekből álló zsűri, mind a közönség által leadott szavazatok alapján egyhangúan a Carnation által készített Fütyülős brandsite lett az első, míg a Pannon mobilinternet microsite a második helyet szerezte meg.
Fütyülős brandsite: A Zwack image kampánya, mely a divat, a spontán dolgok, a matyóminta és a szabadság témája köré épül, a fiatalokat célozza meg.
A site tervezése során szándékosan léptünk túl a hagyományos termékinformációs site struktúrán. Ezért választottuk az Égigérő fa motívumát, mely a népmesei gyökerekhez visszanyúlva kalandozásra csábítja a felhasználót, elindítja a fantáziát. Hogy a megjelenés valóban inspiráló legyen, egyedi 3D és flash-es megoldásokat alkalmaztunk.
A látogató számára meseszerű élményt nyújt az aloldalak megjelenése, vizuális világa, a közvetlen nyelvezet és a gondosan kidolgozott animációk. A tartalmakat központi témák köré rendeztük, melyek lazán kapcsolódnak egymáshoz.
|