Ismét a UPC televíziós hirdetéseit választották az év legjobb reklámjának. A Reklámmustrán a szakmai zsűri és a több mint 15.000 közönségszavazó többsége is egyértelműen a Szőke-Badár páros szórakoztató klipjeit
értékelte a tavalyi év legjobbjának.
Az mfor.hu szervezésében, és az Origo, TNS Média, és a Magyar Reklámszövetség támogatásával létrejött "Reklámmustra 2007" versenyre több mint 15 000 szavazat érkezett. A közönségszavazatokat, és a szakmai zsűri pontszámait fele-fele arányban súlyozták, és ennek alapján az alábbi eredmények születtek:
TV szpot kategóriában mind a zsűri, mind a közönség a Laboratory Ideas UPC "Szőke kapitány" kampányát hozta ki győztesnek, második helyen, közel azonos pontszámmal a Budapest Bank Lelkes Emeséje (szintén Laboratory Ideas), és a Publicis T-home "Kezdődik" kampánya végzett.
Online kategóriában szintén ugyanazt tartotta a legjobbnak a közönség és a zsűri egyaránt, mégpedig a Carnation Fütyülős brandsiteját. Második helyen a zsűri és az olvasók közel azonos pontszámmal a szintén Carnation által készített Pannon Mobil Internetet, és a Kirowski T-Mobile Domino Friends online kampányát értékelte a legjobbnak.
Képek kategóriában már az első helyért is szoros volt a küzdelem, ugyanis a közönségnek a Látványos Grafikai Művek Forradalom c. képe tetszett a legjobban, a zsűrinek viszont az összesítésben nyertes Oliver Stúdió által készített "Richter" kép. A közönség második helyen a Grey Vodafone képét szerette a legjobban.
A szakmai zsűri tagjai: Fischer András (Origo), Markovich Réka (MRSZ), Nagy Bálint (Vodafone), Réz András, Sas István, Tóta W. Árpád
A nyertes munkák megtekinthetőek az alábbi honlapon:
http://www.reklammustra.hu/