Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által közösen meghirdetett „Év honlapja 2007” versenyre 13 kategóriában közel 170 pályázat érkezett. 2006-ban a Carnation, a Pannon számára készített Mobilszélessáv microsite elnevezésű munkájával, márkasite kategóriában ért el első helyezést az Év honlapján.
Ezzel a két új első hellyel a Carnation már ötödször tudhatja magáénak az első helyet az Év honlapján.
Generali.hu: A biztosító a világon mindenhol arculatot váltott, a mi feladatunk volt az online arculattervezés és a vállalati portál .NET alapokra való áthelyezése. Ezzel párhuzamosan olyan ügyfélközpontú szolgáltató portált, és ehhez illeszkedő komplex online hátterrendszert készítettünk, mely segíti a felhasználókat a mindennapok online ügyintézésben – így lényegesen csökkenthető a papírmunka, a sorbanállás ideje és az üzletkötők munkája is. A site maximálisan támogatja a biztosítót az európai színvonalú internetes ügyfélkiszolgálásban.
Békés többség microsite: A Szeretem Magyarországot Alapítvány a 2006 őszén történt utcai eseményekre reagálva képeslapküldő akciót indított, és csendes véleménynyilvánításra hívta azokat, akik nem értenek egyet a céltalan erőszakkal. A fenti akciót támogatja a Békés többség microsite, ami azért készült, hogy megőrizze és mindenki számára elérhetővé tegye a beküldött lapokat. A látogató szabadon böngészhet a freecardok között vagy, ha nem jutott hozzá az ingyenesen terjesztett képeslapokhoz, akkor letöltheti a sablont. A lapok közösen egy Magyarországot formáznak, a békés többségét jelképezik.
A Carnation Zrt. főbb ügyfelei: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Genertel, a Habostorta, a Honda, az IVG, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Raiffeisen, a Ringier, az RTL Klub, a Sanoma, a Sága Foods, a Vista, a Walt Disney és a Zwack Fütyülős.
|