A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) szervezésében megrendezett online és multimédia versenyre közel száz alkotást neveztek, a szakmai zsűri végül 9 kategóriában választotta ki a legjobbakat. A Carnation az idei dupla győzelmét megelőzően a Gépbolt elnevezésű munkájával, eKereskedelem kategóriában, 2004-ben ért el első helyezést az eFestivalon.
A Wukiland microsite lényege, hogy a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport felé nyitva létrehozta a Wukiland elnevezésű közösségi portált, amely olyan fiatalokat hoz össze egymással, akik számára nagyon fontos a stílus és az egyéniség. A cél, hogy a felhasználók által létrehozott hajmanó, a Wuki megjelenése minél egyedibb legyen - ezt játékkal, plusz kiegészítők megszerzésével érhetik el. A virtuális városban beszélgethetnek, ismerkedhetnek egymással.
Az MTV50 ernyősite lényege, hogy 50 éves fennállása alkalmából megújult a közszolgálati csatorna online portfóliója. Az MTV.hu új modulokkal bővült, nagy hangsúlyt fektetve a digitális archívum megosztását és felhasználhatóságát elősegítő videó alapú szolgáltatásokra. A szöveges hírek és információk megjelenítése mellett egyenlő hangsúllyal szerepelnek a videós tartalmak, legyen az a csatorna vagy akár a nézők által készített anyag.
|