Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Superbrands 2007: Gála és díjátadó a CSR jegyében

2007.12.07
December 6-án, a VAM Design Centerben, a Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, valamint az új, magazin formátumban megjelenő Superbrands kiadványt. Magyarország legnevesebb márkaszakemberei az idén is több ezer vezető márka közül választották ki a díjazott csúcsmárkákat. Idén először átfogó fogyasztói kutatás készült a márkatudatosság felmérésére, és a programot széles körű médiakampány is kísérte.

A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82 országban megjelenő Superbrands program újabb jelentős állomáshoz érkezett Magyarországon. 2007. december 6-án Budapest legújabb kulturális formatervezési központja, a VAM Design Center adott otthont a Superbrands 2007 Díjátadó Gálának, amely idén először CSR event, azaz a társadalmi felelősségvállalás jegyében zajlott.

A Gála a társadalmi értékek közös, személyes, kézzelfogható, hétköznapi megélésének lehetőségét kínálta. A CSR event szervezői ugyanis különös figyelmet fordítottak a helyszín felelős kiválasztására, a nyomtatott anyagok elkészítésének módjára, a környezettudatosság szempontjainak érvényesítésére, a civil partnerek bevonására, a catering, a díszítés, a vendégek mozgatása során felelős szempontok érvényesítésére, valamint egyéb, az esemény jellegéhez kapcsolódó felelős részelemek kidolgozására.

A Gálán bemutatták az elsődleges márkaszakmai referenciának tekintett Magyar Superbrands 2007 kiadvány, amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról, bemutatja e márkák erejét, történetét, sikerük titkát. Érdekesség, hogy 2007-ben a multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a kiadványban. Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, 100.000 példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével, hátterével, identitásának lényegével. A Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A szervezők ezért 2007 őszén nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató hírek mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek a magyarországi Superbrands márkabemutató hirdetései.

A csúcsmárkák a program révén lehetőséget kapnak arra, hogy a márkák erejének népszerűsítésében, a márkatudatos fogyasztói döntések megalapozásában és elősegítésében részt vegyenek. A márkák ereje népszerűsítésének eszköze a Superbrands logo használata éppenúgy, mint a kiadványban ill. az idén először hozzáférhető, a GfK Hungária által végzett márkatudatosság vizsgálatban való részvétel.

A magyarországi csúcsmárkák kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő „PIPACS” adatbázisa adja, amelyben közel 50.000 védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített, tisztított és frissített változatából választotta ki a 2007-es év magyarországi Superbrandjeit.

A kiválasztást és értékelést végző független és önkéntes Superbrands Szakértői Bizottság a kommunikációs szakma elitjét reprezentálja. Az elmúlt két évhez hasonlóan ezúttal is 15 taggal működő grémiumban helyet kapott egyebek mellett a Magyar Reklámszövetség, a Magyar Közterületi Reklámszövetség, a Lobbi Szövetség és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, valamint a Sláger Rádió és a VIVA TV vezérigazgatója, továbbá reklám- és pr ügynökségek vezetői képviselik a szakmát.

A Superbrands idén első ízben átfogó fogyasztói kutatás elvégzésére kérte fel a GFK Piackutató Intézetet annak érdekében, hogy egyrészről a szakma minden eddiginél pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, illetve a márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztók véleményét.


A Superbrands Szakértői Bizottság 2007-ben:

Dr. Bendzsel Miklós, elnök Magyar Szabadalmi Hivatal
Dr. Gálik Mihály , igazgató Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet
Dr. Nagy Bálint , elnök Magyar Reklámszövetség
Dr. Serényi János, ügyvezető igazgató McCann Erickson Budapest
Dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár Pécsi Tudomány Egyetem, Marketing Tanszék
Dr. Vass László , elnök Lobbi Szövetség
Heal Edina , vezérigazgató Sláger Rádió
Dr. Herendi Gábor, reklámfilm-rendező SkyFilm Studio
Kozák Ákos , ügyvezető igazgató GFK Hungária Piackutató Intézet
Ledényi Attila, ügyvezető igazgató EDGE Communications
Málnay B. Levente, vezérigazgató VIVA TV
Merényi Éva, elnök Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége
Nyomárkay Kázmér, főszerkesztő-lapigazgató Sanoma Budapest Kiadói Zrt.
Papp Zsuzsa, ügyvezető igazgató Publicis
Tombor András, elnök  Magyar Közterületi Reklámszövetség

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Superbrands













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu