Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ringier – 5in1 online szolgáltatáscsomag

2007.11.15
A Ringier Kiadó Kft. tenderen választotta ki a Carnationt a Blikken és a Nemzeti Sporton alapuló online szolgáltatáscsomag kialakítására. Az öt szolgáltatást (Klub / Tanácsadás / Linktár / Blogzóna/ Sztártár) egy közös kapun keresztül, a Belépő.hu-ról lehet elérni.



A szolgáltatások a hazai piacon már jól ismert nyomtatott napilapokon, a Blikken és a Nemzeti Sporton alapulnak. Klasszikus szerkesztőségi, illetve a felhasználók által létrehozott tartalmak jelennek meg.

A Blikk.hu és NSO.hu site-okon már regisztrált felhasználók a jelszavukkal automatikusan beléphetnek a szolgáltató site-okra, és egyből használhatják a loginköteles funkciókat. Az új felhasználók a Belépő.hu oldalon regisztrálhatnak, és saját webes profilt hozhatnak létre. A profiloldalon a felhasználó által belinkelt klubok, blogok jelennek meg.

Klubok (www.fanzone.hu; www.bulvarklub.hu) - A látogatók rajongói klubokat alapíthatnak, ismerkedhetnek egymással, fórumot, szavazást indíthatnak.

Tanácsadás (http://tanacsadas.blikk.hu) - A nyomtatott napilap hagyományait folytatva, már online is lehet tanácsot kérni a Blikk Tanácsadóktól.

Linktár (www.linkzona.hu; http://linktar.blikk.hu) - A hazai piacon egyedülálló linkgyűjtő szolgáltatás. A felhasználók elmenthetik kedvenc linkjeiket, összeállíthatják saját hírgyűjtő oldalukat.

Blogzóna (http://blikk.blogzona.hu ; http://fanzone.blogzona.hu ) – A Freeblog blogmotor segítségével a felhasználók saját blogot indíthatnak.

Sztártár (http://sztartar.blikk.hu; http://valogatott.fanzone.hu) – A hazai közélet népszerű személyiségeit gyűjti össze. A userek szimpátiaszavazást indíthatnak, korábbi kapcsolataik alapján párosíthatják a sztárokat.

A szolgáltató site-ok architektúráját és kapcsolódási logikáját; a szolgáltatások mögötti adminisztrációs rendszer megtervezését; a rendszer összeillesztését már meglévő Ringier honlapokkal; a vizuális megjelenést; valamint az online központi szolgáltatások hostingját (a blog kivételével) a Carnation alakította ki és végzi jelenleg is.

A szolgáltató rendszer népszerűségét jól szemlélteti, hogy az október 17-én elindult Fanzone működésének első négy hetében a www.fanzone.hu-n 1262 új klub és 55 000 klubtagság jött létre.

A Carnation Zrt. főbb ügyfelei: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Ringier, a Sanoma, a Sága Foods és a Vista.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Seres Adrienn
sajto@carnation.hu
+36 1 887-5353
Cég:Carnation













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu