| |
Ringier – 5in1 online szolgáltatáscsomag |
2007.11.15 |
A Ringier Kiadó Kft. tenderen választotta ki a Carnationt a Blikken és a Nemzeti Sporton alapuló online szolgáltatáscsomag kialakítására. Az öt szolgáltatást (Klub / Tanácsadás / Linktár / Blogzóna/ Sztártár) egy közös kapun keresztül, a Belépő.hu-ról lehet elérni.
|
|
A szolgáltatások a hazai piacon már jól ismert nyomtatott napilapokon, a Blikken és a Nemzeti Sporton alapulnak. Klasszikus szerkesztőségi, illetve a felhasználók által létrehozott tartalmak jelennek meg.
A Blikk.hu és NSO.hu site-okon már regisztrált felhasználók a jelszavukkal automatikusan beléphetnek a szolgáltató site-okra, és egyből használhatják a loginköteles funkciókat. Az új felhasználók a Belépő.hu oldalon regisztrálhatnak, és saját webes profilt hozhatnak létre. A profiloldalon a felhasználó által belinkelt klubok, blogok jelennek meg.
Klubok (www.fanzone.hu; www.bulvarklub.hu) - A látogatók rajongói klubokat alapíthatnak, ismerkedhetnek egymással, fórumot, szavazást indíthatnak.
Tanácsadás (http://tanacsadas.blikk.hu) - A nyomtatott napilap hagyományait folytatva, már online is lehet tanácsot kérni a Blikk Tanácsadóktól.
Linktár (www.linkzona.hu; http://linktar.blikk.hu) - A hazai piacon egyedülálló linkgyűjtő szolgáltatás. A felhasználók elmenthetik kedvenc linkjeiket, összeállíthatják saját hírgyűjtő oldalukat.
Blogzóna (http://blikk.blogzona.hu ; http://fanzone.blogzona.hu ) – A Freeblog blogmotor segítségével a felhasználók saját blogot indíthatnak.
Sztártár (http://sztartar.blikk.hu; http://valogatott.fanzone.hu) – A hazai közélet népszerű személyiségeit gyűjti össze. A userek szimpátiaszavazást indíthatnak, korábbi kapcsolataik alapján párosíthatják a sztárokat.
A szolgáltató site-ok architektúráját és kapcsolódási logikáját; a szolgáltatások mögötti adminisztrációs rendszer megtervezését; a rendszer összeillesztését már meglévő Ringier honlapokkal; a vizuális megjelenést; valamint az online központi szolgáltatások hostingját (a blog kivételével) a Carnation alakította ki és végzi jelenleg is.
A szolgáltató rendszer népszerűségét jól szemlélteti, hogy az október 17-én elindult Fanzone működésének első négy hetében a www.fanzone.hu-n 1262 új klub és 55 000 klubtagság jött létre.
A Carnation Zrt. főbb ügyfelei: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Ringier, a Sanoma, a Sága Foods és a Vista.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Seres Adrienn |
| sajto@carnation.hu |
| +36 1 887-5353 |
Cég: | Carnation |
|
|