| |
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /www/piarsoft/sajttaj.hu/lib/smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 804
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /www/piarsoft/sajttaj.hu/lib/smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 804
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /www/piarsoft/sajttaj.hu/lib/smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 804
Cégek |
2006 A web2.0 éve
A Carnation növekedése töretlen, az előző évhez képest megduplázta árbevételét. A média divízió bővülésével előtérbe kerültek az interaktív és videobannerek, melyek kiszolgálását a saját fejlesztésű VideoAdserver biztosította. A cég szakemberei workshop-ot tartottak Münchenben, a Microsoft belső web2.0 konferenciáján, illetve több hazai rendezvényen is előadtak a témában. A Carnation készítette az első magyarországi webkettes ernyősite-ot, illetve elsőként tervezett és vásárolt olyan kampányt, ahol médiafelületként személyes blogok egy csoportját alkalmazta. Az ügynökség idén is részt vett kreatív versenyeken, és a mobilszélessáv.hu márkasite-tal elnyerte az Év Honlapja díjat.
Az alábbi új ügyfelekkel bővült a Carnation portfóliója: Microsoft, Ringier, Magyar Posta Biztosító, Állami Autópálya Zrt., Erste Faktor Zrt., Erste Befektetési Zrt., HVG Online, Infopark, Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt., Wiera, Walt Disney.
Szakembereink száma: 48
2005 A média üzletág éve
A médiaügynökségi tendergyőzelmek és online kampány megbízások révén a Carnation folyamatosan bővíti online média divízióját. A társaság az előző évek töretlen fejlődéséhez képest is kiugróan magas árbevétel növekedést ért el. A vállalat székhelyét egy fejlettebb infrastruktúrájú irodaházba helyezte át, és a tudatos szervezetfejlesztés részeként bővült a cégvezetés is, K+F és nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgató személyében. Újabb hazai szakmai díjak mellett a nemzetközi elismerések sem maradtak el: iparági kuriózum, hogy első és egyetlen magyar vállalatként a Carnation vehette át a a hannoveri CeBIT-en az Európai Kiválóság a Multimédiában díj legmagasabb, platina fokozatát. A stabil ügyfélkör megtartása mellett 2005-ben az alábbi vállalatok is a Carnationt választották online kommunikációs ügynökségüknek: Pannon, Interware, Volvo, Winterthur, Dunaprint, Perfekt Rt, Lisys, Stamford Global, Erdért, Concorde Értékpapír Rt, Habostorta, HammerAD, Brokernet.
Szakembereink száma: 43
2004 A tanúsított minőség éve
A Carnation Rt az EU csatlakozás évében újabb bizonyítékát adta a minőség iránti elkötelezettségének: az online ügynökség ISO 9001:2000 szabvány szerinti minőségirányítási tanúsítást szerzett. Az év folyamán a vállalatot további hat rangos szakmai díjjal tüntették ki, elismerve ezzel az innovációban nyújtott teljesítményét. Minden pénzügyi mérőszám tekintetében növekedést ért el a Részvénytársaság, a nyereséggel zárt évben az impozáns ügyfélkör is dinamikusan bővült: 2F, Autóklub, Copy General, Expressz, Gillette, Kürt, Masterfoods, McCann Erickson, Mistral, MTV, Nemzeti Hírközlési Hatóság, Nexon, Oral-B, Sanoma Exit, Ticket Express és a Vista.
Szakembereink száma: 35
2003 A portfólió-bővítés és branderősítés éve
Történetének legeredményesebb évében a Carnation megerősíti kiemelt pozícióját a hazai online kommunikációs piacon. A tudatos arculatváltás felfrissíti a Carnation brandet, a folyamatos üzletfejlesztés eredményeképpen pedig kibővül a portfólió mobil és Pocket PC fejlesztésekkel. Nagymértékben erősödött az értékesítés, az eddigi legtöbb tendergyőzelem rekordszámú új ügyféllel bővítette a cég referenciáit: Albacomp, Belügyminisztrérium, CIB Bank, Credit Suisse, ELMŰ, Honda, Invitel, Koreai Nagykövetség, KvVM, Magyar Nemzeti Bank, Malév, Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési Hivatal, Open Society Institute, Sanoma, TV2.
Szakembereink száma: 32
2002 Az online kommunikáció éve
A Carnation tulajdonosai az online kommunikációs szolgáltatásokat jelölik meg az ügynökség fő tevékenységének. A tudatos portfólió-meghatározás és szolgáltatásfejlesztés által a vállalat, ügyfelei számára egyre több online kommunikációs megoldást értékesít, illetve megrendeléseket kap új ügyfeleitől: Educatio Kht, HP, Hungarocontrol, Juventus Team, Westel Kommunikációs Igazgatóság, Yukos, Bosch Siemens Háztartási Készülékek Csoport.
Szakembereink száma: 30
2001 A konszolidáció éve
A túlzott piaci várakozások és az azt követő korrekció a Carnation Rt-t sem hagyta érintetlenül. A cég újraszervezi tevékenységét, összevonja üzletágait és komplex szolgáltatásokat kínál. Új ügyfelek: Compaq, D'Arcy Avenue, E.on, Fiat, Magyar Posta, Matáv Kommunikációs Igazgatóság, Leo Burnett, Nagybani Piac, Nokia, SimpleTech, Westel Üzletfejlesztési Igazgatóság.
Szakembereink száma: 28
2000 Az expanzió éve
Egyesül a Carnation Internet Consulting és a Pangalaktik Média webfejlesztő cég, befektetők támogatásával megalapítják a Carnation Internet Tanácsadó Rt-t. Tevékenységüket 3 üzletágba szervezik: tanácsadás, kutatás és webfejlesztés. Új ügyfelek: Generali Providencia, HIF, Inter-Európa Bank, MTI, Reuters.
Szakembereink száma: 37
1999 Az internet éve
Magyarországon a Carnation kezd el először professzionálisan foglalkozni az internet kutatásával, mint kommunikációs célpiac és mint üzleti eszköz. A kutatások publikációja nyomán ismertté válik a Carnation név. Új ügyfelek: Antenna Hungária, Ericsson, IBM, Magyar Posta.
Szakembereink száma: 12
1998 Az indulás éve
A Carnation részt vesz az [origo] indításában, irányítja a beharangozó kommunikációs kampányt, elkészíti Főzelék néven az első magyar ifjúsági közösséget, kidolgozza a Dreher Sörgyárak internetes stratégiáját.
Szakembereink száma: 5
1997 Az alapítás éve
A Carnation a Matáv megbízásából a magyar alternatív internet elérési eszközök piacát vizsgálja.
Szakembereink száma: 4 |
www.carnation.hu |
|
További cégek >> |
Ajánljon céget!
|
|