A média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a márka. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak.
Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval szemben.
A BrandTrend célja, hogy ezen a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.
Fókuszban a márkázás, fókuszban a sikeres marketingszakemberek, fókuszban amiről beszélnek, vagy amiről nem beszélnek.
A Gazdasági Rádió - ban, szerdánként délután négy órakor (16.00-16.30) a hírek után (ismétlés vasárnap 11.30) jelentkező műsor készítője Kőszegi András, a hozzá kapcsolódó www.brandtrend.hu weboldal, heti Hírlevél és kerekasztal beszélgetés. www.brandtrend.hu/kerekasztal
Az adás elsősorban a márkázásról, márkaépítésről szól, amiben sikeres hazai és külföldi marketing szakemberek ismertetik meg a kérdezővel, illetve a hallgatókkal a marketingkommunikáció, a média és a reklám legjelentősebb tapasztalatait, trendjeit.
A fogyasztók reklámellenes magatartásának fokozódásával a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonás. Nagyobb szerepet kap az, hogy a közönség hogyan és milyen motivációkkal használja az adott médiaeszközöket. Így kedvezőbben gondolkodnak a megjelenő márkákról is.
|