A 2010-es Sanghaji Világkiállítás GPS szponzoraként, a Mio mindent megtesz annak érdekében, hogy a látogatók könnyedén tájékozódhassanak a kiállításon.
A honlapon keresztül hasznos utazási információkat találhatnak a 2010-es Expo-val kapcsolatban, valamint a Mio egyedülálló útikönyve segítségével szállodák, városnéző túrák és vásárlásra vonatkozó kérdésekben is eligazodhatnak. A Világkiállítás közeledtével egy globális méretű online eseményt is elindít a cég.
A weboldal pontosan 100 nappal a 2010-es Expo megnyitása előtt indult. A „Expand Your Horizons” szlogen a Mio elkötelezettségét tükrözi, a világ szabad és könnyed felfedezését hangsúlyozza.
A kiállítás ideje alatt a látogatók Mio GPS készülékeket bérelhetnek, amellyel egyszerűen tájékozódhatnak Sanghaj területén. A weboldalon található Expo útikönyv számítógép, vagy internet eléréssel rendelkező mobil készülék segítségével könnyedén elérhető angol és kínai nyelven egyaránt.
Mindamellett, a környezettudatos 2010-es Expo szellemében – Szebb város, jobb élet – a Mio felhívja az emberek figyelmét arra, hogy a Föld Napján tegyenek valamit környezetükért, valamint a márka 2010-es stratégiájával, a zöldért folytatott terveivel is bemutatkozik.
„A környezettudatosság egy hosszú távú üzleti stratégia. Az ellátási lánc minden egyes pontján elkötelezettséget feltételez. Felelős gyártóként büszkeséggel tölt el a 2010-es Világkiállítás szponzorálása” – mondta Billy Ho, a Mio Technology elnöke.
A 2010-es Expo GPS szponzoraként, a Mio gondoskodik a látogatók tájékozódásáról a kiállítás időtartalma alatt. A látogatók Mio A2010 típusú, navigációra is alkalmas telefonkészüléket, valamint S500E hordozható navigációs készülékeket bérelhetnek majd, hogy a legtöbbet hozzák ki a sanghaji tartózkodásuk során.
A 2010-es Sanghaji Világkiállítás megszervezésére a Mio egy exkluzív szponzorációs szerződést kötött 2008-ban, így a rendezvény történetében most először egy GPS márka az Expo fő szponzora. A cég azóta is szorosan együttműködik a Világkiállítás szervező irodájával, hogy a „Szebb Város, Jobb élet” szlogent kitűnő termékeivel hirdesse.
|