A Webes Tömeges SMS szolgáltatás ugyanis automatikusan, gyorsan és biztosan juttatja célba a küldött információkat. A T-Systems-nél tavaly, az előző évhez képest 165 százalékkal nőtt a szolgáltatást igénybevevők száma, és a nemzetközi trendek is azt mutatják, hogy érdemes az SMS kampányokkal kalkulálni.
Számos iparágban és szolgáltatási területen tud hatékony kommunikációs eszközzé válni az SMS a T-Systems felmérése szerint. Többek közt a leárazást hirdető üzletlánc, az új fogást kínáló étterem, a hétvégi wellness akcióval kecsegtető hotel, vagy éppen a last minute utakat ajánló utazási iroda is sikerrel használhatja ügyfelei eléréséhez a tájékoztatásnak ezen formáját, amelyet a címzettek is befogadóbban kezelnek.
Szemben az email fiókjaikba száz számra bedőlő, kéretlen levelekkel, amelyek ráadásul a fejlett szűrők révén egyből a Levélszemétben landolnak, esélyt sem adva arra, hogy valaha is elolvassa azokat valaki.
Az email-es megoldáshoz hasonló, lelombozó eredményt tudhatnak magukénak a postai úton, proaktív tájékoztatási céllal feladott levelek is. Ezekkel szemben az SMS 100 százalékos biztonsággal juttatja célba a közölni kívánt információt és a fogadó fél előbb – utóbb el is olvassa annak tartalmát.
Hatékonyságát fokozza az is, hogy nem léteznek még nagyon SMS spamek; lassan terjed a mobil emailezés, így komoly versenytársa sincs az SMS-nek, illetve ezzel a megoldással csupán kevés vállalkozás kísérletezik, ennek köszönhetően használata önmagában figyelemfelkeltő és újszerű kommunikációs platformot jelent a fogyasztók felé.
A Webes Tömeges SMS szolgáltatás ugyanakkor hatástalan eszközzé válhat, ha indokolatlanul és csupán tartalmatlan marketingüzenetekkel bombázzák ügyfeleiket ezen keresztül a vállalatok.
A T-Systems felmérése szerint azoknak a cégeknek ideális a Webes Tömeges SMS-k használata, amelyek kiterjedt ügyfél, - törzsvásárlói, vagy vendégkörrel, illetve nagy dolgozói létszámmal rendelkeznek és tevékenységükből eredően fontos, hogy üzeneteiket gyorsan és célzottan jutassák el az érintettekhez, legyen szó kereskedelmi-, vendéglátó ipari-, szolgáltató cégről, kulturális, illetve oktatási intézményről.
Éttermek esetében gyorsan számszerűsíthető az elérhető haszon. Például száz törzsvendégkártyával rendelkező vendég figyelmének felhívása az aktuális kedvezményekre, kínálatra, illetve más információkra 1490 forintba (T -Mobile előfizetés esetén), kerül, amelyet már két betérő vendég fogyasztása megtéríthet.
A Webes Tömeges SMS alkalmazással már óránként több ezer SMS küldhető és a szolgáltatás már a weben keresztül is elérhető, kiegészítő szoftver telepítése nélkül. Ráadásul a szöveges mobil üzenetek testre szabhatók és ezzel lehetővé válik a személyesebb jellegű kommunikáció, mert akár a címzett neve is szerepelhet az üzenetben. Az SMS kiküldése időzíthető. Az üzenet indítása előkészíthető több nappal az adott aktivitás kezdete előtt.
|