Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Telenor a Dow Jones Sustainability Index legjobban teljesítő vállalata

2007.09.24


Idén a Pannon tulajdonosa, a Telenor lett a Dow Jones Sustainability Index (DJSI) legjobban teljesítő mobilszolgáltató vállalata. A DJSI a világ 14 vezető mobil kommunikációs cégét rangsorolja, és a Telenor most először végzett az első helyen. A világ 12 országában több mint 34 ezer dolgozót foglalkoztató Telenornak ítélt díj a Pannon fenntarthatósági teljesítményét is elismeri.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy munkánkat ily módon is elismerték. Keményen dolgozunk, hogy működésünk minden területén megvalósítsuk a fenntarthatóságot. A DJSI első helye hosszú távú elkötelezettségünk gyümölcse. Rendkívüli motivációt nyújt ahhoz, hogy valamennyi piacunkon nagyobb szabadsághoz juttassuk az embereket, és segítsünk nekik mindennapi életük során maximálisan kiaknázni a kommunikációs szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket” – jelentette ki Jon Fredrik Baksaas, a Telenor elnök-vezérigazgatója.

„A Pannon működésének fő motívuma a fenntarthatóság, vagyis a gazdasági, társadalmi és környezeti szempontok összehangolása, valamint az etikus működés. Az első helyezés a Pannon munkáját is elismeri, alátámasztja, hogy filozófiánk, társadalmi felelősségvállalási tevékenységünk jó alapokon nyugszik” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

A Telenor különösen magas pontszámot ért el a társadalmi hozzájárulás terén. A DJSI nagyra értékelte a Telenor folyamatos törekvését a digitális szakadék megszüntetésére és elismerte távközlési szolgáltatásainak pozitív társadalmi hatását.

A DJSI-ről

Az 1999 óta működő Dow Jones Fenntarthatósági Index (Dow Jones Sustainability Indexes) az első olyan globális mutató, amely a fenntarthatóságra összpontosító vezető vállalatok pénzügyi teljesítményét kíséri figyelemmel. A DJSI a Dow Jones globális indexben szereplő 2500 legnagyobb vállalat felső 10 százalékára terjed ki. Az értékelés alapját egy részletesen kidolgozott módszertan adja, amelyben a vállalatok környezeti, társadalmi és gazdasági teljesítményét mérik. Az értékelés során vizsgálják az etikai kódexet és más önkéntes szabályozásokat, a vállalatirányítást és kockázatkezelést, a környezeti teljesítményt, a munkakörülményeket, a tehetségmenedzsmentet, a humán fejlesztést és a közösségi szerepvállalást.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Dr. Majorosi Emese
sajto@pannon.hu
+36 (20) 930-4000
Cég:Pannon













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu