Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az élet nem csak a Volvóról szól. Ezért van Volvóm!

2009.09.15
A Volvo Cars bemutatja első globális marketingkommunikációs stratégiáját, amelynek fő témája az, hogy „Az élet nem csak a Volvóról szól. Ezért van Volvóm.”

A kezdeményezés célkitűzése egyértelmű: „Az a célunk, hogy az emberek számára a Volvo a tömegből kiemelkedő, szenvedélyes, de ugyanakkor kifinomult márkát jelentsen” – mondta Michael Persson, a Volvo Cars globális marketingért és kommunikációért felelős igazgatója.

A korábbi években a Volvo kevésbé központosítottan oldotta meg a marketing- és márkaépítési feladatokat. A nemzetközi felmérések azonban azt mutatták, hogy a különböző piacokon az emberek más és más képet alakítottak ki a márkáról.

Az új, központosított, egységes megközelítés biztosítja, hogy a Volvo márkát a világon mindenhol hasonlóképpen ítéljék meg. A cél egy merészebb, szenvedélyesebb arculat kialakítása, egy olyan márkáé, amelynek mindenhol a világon megvan a helye a prémiummárkák között.

Az új stratégia a Volvo Cars központjában, a svédországi Göteborgban található globális marketingrészleg munkájának eredménye, világszerte megkérdezett ügyfelek véleménye alapján épült fel, és továbbviszi a „Volvo for life” programot is.

A koncepció alappillére, hogy olyan autógyártóként jeleníti meg a vállalatot, amely aktív, úttörő jellegű biztonsági megoldásokkal felszerelt autókat állít elő. Olyan autókat, amelyek a biztonság növelésével fokozzák a vezetési élményt, emellett a lehető legnagyobb mértékben óvják a környezetet is. A Volvo modellek az attraktív skandináv design minden elemét magukon viselik, ezek a járművek már kiérdemelték a helyüket a prémium kategóriában.

Az új marketingkommunikációs stratégia kialakítása mellett fontos érv volt az is, hogy a Volvo Cars sok piacon csak kis szereplő, egy százalékot alig meghaladó részesedéssel. Ilyen feltételek mellett még fontosabb, hogy a márkát minél többen megismerjék, az kiemelkedjen a szürke tömegből, és mindenkihez el tudja juttatni az üzenetét.

„Több szenvedélyt és életet akarunk vinni a termékeinkbe, és ezt egyértelműen meg is akarjuk mutatni. Gyönyörű, jól megtervezett autóink vannak, amelyek kiváló teljesítményt nyújtanak, és könnyen kapcsolatot teremtenek az emberekkel. Ugyanakkor vezetők vagyunk a környezetvédelem és az innovatív biztonsági megoldások terén is” – tette hozzá Michael Persson.

A kampány elemei valamennyi Volvo modell kommunikációja során megjelennek, a Volvo Cars minden médiában alkalmazza, legyen szó akár nyomtatott vagy elektronikus kiadványokról, rádió- vagy TV-reklámokról, vagy az autószalonokban a vásárlók felé történő kommunikációról. A nyomtatott médiában a kampány az autók fényképeinek megjelenésével indul, de a későbbiekben emberek is megjelennek a képeken.

„A szlogent, mely szerint „Az élet nem csak a Volvóról szól. Ezért van Volvóm.” az Arnold/Nitro, a 4D és a Mindshare reklámügynökséggel közösen dolgozta ki a Volvo. A kampány először Spanyolországban mutatkozott be, majd augusztus közepén az Egyesült Királyságban folytatódott. Szeptember közepétől pedig a kampány elemei fokozatosan megjelennek minden piacon” – árulta el Michael Persson.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Volvo













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu