Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Vodafone Magyarország a kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is jó eredménnyel zárta pénzügyi évét

2009.05.19
10%-kal bővült a Vodafone ügyfélköre. Piaci részesedése az aktív ügyfelek körében 0,37%-kal nőtt az előző évhez képest. A bevétel stabil maradt csekély, 0,2 százalékos csökkenés mellett. A teljes adatforgalomból származó bevétel éves szinten 56,5%-kal nőtt.

A Vodafone Csoport jó pénzügyi eredményeit követően ma a Vodafone Magyarország is közzétette számait a 2009. március 31-én zárult 2008/2009-es pénzügyi évére vonatkozóan.

Stabil pénzügyi eredmények
A szolgáltatási árbevétel kis mértékben, 0,2 százalékkal csökkent, ami egyebek mellett a mobilvégződtetési díjak csökkentésének hatásaira vezethető vissza.

A Vodafone Magyarország ügyfélszáma ugyanakkor 10%-kal növekedett az előző pénzügyi évhez képest.

A piaci részesedése az aktív ügyfelek körében a 2008. márciusi 21,54%-ról 21,91%-ra emelkedett, ami 0,37 százalékpontos bővülés.

A havidíjas előfizetők aránya 8%-kal gyarapodott, így 2009. március végén ők már a Vodafone ügyfélkörének 44%-át adták. A percdíjakból származó teljes bevétel a bázishoz képest 11%-kal emelkedett.

"Elégedettek vagyunk teljesítményünkkel, különösen azért, mert a jelenlegi, kemény gazdasági környezetben értük el azokat. Pénzügyi eredményeink a Vodafone Magyarország további erősödését mutatják, ez különösen érvényes a mobil adatforgalomra, ahol kiválóak a pozícióink, jól mutatja ezt az utolsó negyedév kimagasló teljesítménye" - mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „Az elmúlt évben a mobil szélessáv lett az internet motorja, a Vodafone pedig egyértelműen a mobil szélessáv magyarországi úttörője.”

Erős adatforgalom-növekedés
Az előző évhez képest, az adatforgalomból származó teljes bevétel 56,5%-kal növekedett, elsősorban a Vodafone HSDPA mobil szélessávú szolgáltatás jelentős térnyerésének köszönhetően.

A HSDPA mobil szélessávú előfizetők száma megduplázódott, míg a Vodafone Magyarország adatforgalma a pénzügyi év utolsó negyedévében 11%-kal emelkedett az azt megelőző negyedéves adatokkal összehasonlítva.

2009. május 19-én a Vodafone mobilinternetes hálózata által lefedett települések száma eléri a 319-t, ami azt jelenti, hogy a magyar lakosság 62%-a csatlakozni tud a Vodafone HSDPA-hálózatára.

2008/09 – az innováció éve
A 2008/09-es pénzügyi évben a Vodafone egy sor egyedülálló újdonságot mutatott be a magyar piacon.

A Vodafone elsőként vezetett be feltöltőkártyás mobilinternetes megoldást, illetve a Vodafone Zenetár nevű online zeneboltot, ahol több mint 150.000 szám érhető el, kevesebb, mint egy CD áráért. Emellett a Vodafone elsőként indított útjára a feltöltőkártyás ügyfelek számára hosszú távon előnyökkel járó ajánlatot, mely alapján a 3000 forintnál magasabb értékű feltöltéseket követően a felhasználók ingyen hétvégi percekhez vagy ingyen SMS-ekhez juthatnak.

Szintén a Vodafone volt az első, aki elindította mobilmarketing programját, amely a marketing egy új és modern megközelítését kínálja mind felhasználók, mind a hirdetők számára.

Fókuszban a felhasználói élmény
A Vodafone most zárult pénzügyi évét is számos olyan ajánlat jellemezte, amelyek középpontjában a felhasználói élmény további növelése állt.

A Vodafone folyamatosan fejleszti hang- és adathálózatait, készülékeit és ajánlatait. A vállalat az elmúlt pénzügyi évben kiterjesztette egyedülálló, fix összegű „Connect Roaming” adatroaming szolgáltatását az egész EU-régióra és további, az Európai Unión kívül eső népszerű nyaralóhelyekre.

Az újonnan bevezetett multimédiás tarifákkal a Vodafone lehetővé teszi előfizetői számára, hogy élvezhessék a XXI. század vívmányait: zenét, videókat és más multimédiás tartalmakat, amikor és ahol csak szeretnék.

A Vodafone Magyarország ezen kívül call centerét is tovább fejlesztette. Az eredmény: gyorsabb reakcióidő, egyszerűbb hozzáférés és elégedettebb ügyfelek.

A még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone idén nyáron nyitja meg Miskolcon Regionális Ügyfélszolgálati Központját, ahol a több száz munkahely megteremtése szintén a cég jelmondatának gyakorlatba való átültetését jelenti: a vállalat felelősen gondolkozik és cselekszik.

Tudatos vállalati felelősségvállalás
A 2008/09-es pénzügyi évben a Vodafone Magyarország Alapítvány ”Többet érsz” néven elindította új egyéni felelősségvállalást támogató programját, amelynek keretében a legjobb pályázók az általuk kiválasztott alapítványnál, civil szervezetnél dolgozhatnak egy évig, fizetésüket pedig az alapítvány állja.

A Vodafone Magyarország Alapítvány ezzel párhuzamosan egy sor helyi kezdeményezést is támogat. Az elmúlt pénzügyi évben összesen több mint 100 millió forinttal támogatott különböző projekteket.

A Vodafone Magyarország folytatta hazánk sikersportjának, a vízilabdának a támogatását is; 2009-től a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetség főszponzora. A Vodafone mindezen túl nagy hangsúlyt kíván helyezni az utánpótlás-nevelésre is, ezért az idei évtől két utánpótlás-szövetséget is támogat.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Vodafone













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu