Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Legújabb európai reklámkampánya részeként a T-Mobile nagyszabású közös éneklést szervezett London központjában

2009.05.04
A T-Mobile április 30-án, csütörtök este nagyszabású rendezvényt szervezett London központjában, ahol hatalmas tömeg énekelt együtt a cég legújabb európai reklámkampányának részeként.

A reklámfilmet a T-Mobile hét európai piacán - az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Magyarországon, Horvátországban, a Csehországban, Macedóniában és Montenegróban - mutatják be röviddel a kiválasztott országokban lebonyolított forgatást követően.

"Örülök, hogy a T-Mobile április 30-ai londoni eseménye ismét megmutatta, hogy a közös élmények révén közelebb kerülhetünk egymáshoz, és az átélt pillanatokat milyen jó megosztani másokkal is. Fantasztikus volt látni, hogy a Trafalgar téren Pink vezényletével közel 13 ezer ember énekelt együtt, olyanok, akik legtöbben akkor és ott találkoztak először. A londoni "karaoke koncert" jól érzékelteti a T-Mobile közösségi élményeket fókuszba helyező koncepcióját, az "Együtt.Veled" lényegét és mondanivalóját. Azt remélem, hogy törekvésünk, miszerint közelebb hozzuk az embereket, nem kizárólag csak előfizetőink körében talál támogatásra. A londoni éneklésről készült 4 perces film egy részletét éppen ezért az élmények megosztását megkönnyítő új MédiaMánia díjcsomagok reklámfilmjében vasárnap óta bárki láthatja a magyarországi tévéadókon" - mondta el az esemény kapcsán Winkler János, a T-Mobile vezetője.

Az új reklámfilmben ezrek énekelnek együtt egy nagyszabású karaoke rendezvényen a londoni Trafalgar téren. Az eseményt 24 kamera rögzítette a közönség reakcióit is megörökítve. A rendezők több mint kétezer mikrofont osztottak ki a résztvevők között és az egyes klasszikus karaoke darabok szövegét hatalmas vetítőkön mutatták be.

A rendkívüli kórus előadásának hatására a Trafalgar tér forgalma teljesen leállt, amikor a a járókelők csatlakoztak a bemutatott dalok - köztük a Summer Nights és a Is this the way to Amarillo - előadásához. Pink, a nemzetközi popsztár is csatlakozott a tömeghez és a hallgatóság legnagyobb meglepetésére három számot elénekelt, köztük - számára első alkalommal - a Hey Jude című dalt, hozzájárulva a jelen lévők számára amúgy is felejthetetlen, többek által mobiltelefonon a barátaikkal is megosztott élményhez.

Pink, a posztár, így nyilatkozott az eseményről: "Fantasztikus élmény! London központjában mindenki együtt énekelt: hihetetlen! Nagyon izgalmas volt, hogy egy ilyen nagyszabású esemény részese lehettem, és hogy ezt ilyen sok emberrel oszthattam meg. Alig várom, hogy bemutassák."

A 'Sing-along' a T-Mobile anyavállalata, a Deutsche Telekom által 2008 közepe óta folytatott, "Együtt. Veled" márkaüzenet megerősítésére indított reklámkampány sorozat legújabb része.

E körbe tartozik a brit tehetségkutató műsor, a "Britain's Got Talent" győztesével, Paul Potts-szal alkotott indító reklámfilm, amelyet Németországban 2008 második felében sugároztak, a 2009 februárja óta 8 európai országban sugárzott "Rain of Flowers" (virágeső) kampány, és az Egyesült Királyságban 2009 eleje óta sugárzott Dance Ad (táncreklám) kampány.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:T-Mobile













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu