A 2010 májusáig tartó tesztelés első hat hónapja során a járművek átlagosan 7900 kilométert futottak, amelynek során hozzávetőlegesen 26,5 százalékkal alacsonyabb volt az üzemanyag-fogyasztásuk, valamint 7,5 tonnával kevesebb a CO2-kibocsátásuk a hagyományos üzemű társaikénál.
Ezen eredmények elérését olyan fejlett vezérlőrendszerek és funkciók segítik, mint a fékezési energiát visszanyerő rendszer, valamint a Stop & Start funkció, mely megálláskor automatikusan leállítja a dízel motort, majd induláskor elektromos meghajtással indítja el az autót.
„Az Iveco nagyon elkötelezett e technológia továbbfejlesztése mellett. A teszt eredményei tovább erősítik elkötelezettségünket a fenntartható innováció iránt” – mondta Ottavio Gioglio, az Iveco olasz piacokért felelős igazgatója.
A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.„Környezetünk megóvása érdekében rendkívül fontosnak tartjuk a hibridhajtású haszongépjárművek technológiájának folyamatos és állandó fejlesztését. Éppen ezért a FedEx Express volt az első olyan vállalat, aki beruházott hibrid modellek beszerzésébe, és mára már számos hibridhajtású járművet üzemeltet szerte a világban” – tette hozzá Renato Carrara, a FedEX Express mediterrán régióért felelős vezérigazgatója.
Az Iveco furgonjai ezen éles teszt során újra bizonyították, hogy minden, a kereskedelmi használathoz szükséges jellemzővel rendelkeznek. A FedEx Express sofőrjei is elégedetten nyilatkoztak a hibrid Daily teljesítményéről, funkcionalitásáról és kezelhetőségéről, illetve külön örömüket fejezték ki, hogy mindennapi munkájukkal hozzájárulhatnak a környezeti terhek csökkentéséhez.
|