Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A BT (British Telecom) ügyfél-elégedettségi szempontból a legjobb globális üzemeltető

2009.03.19
A BT Global Services részlegét legjobb üzemeltetőnek nyilvánította legutóbbi globális VPN (virtuális magánhálózat) ügyfél-tapasztalatok alapján készített jelentésében a Telemark Services – a vezető iparági elemzőcég, amelynek összesítő értékelése a BT-nek kiváló minősítést adott.

A BT Global Services összpontszáma a Telemark által a globális adat-VPN elégedettségi elemzések során valaha megállapított legmagasabb pontszám volt – ez az általános ügyfél-elégedettség szempontjából a Telemark által új világrekordnak minősített teljesítmény.

A globális adat-virtuális magánhálózat jelentés a Telemark ügyfél-elégedettségi mutatójának (CSI) alkalmazásával készít felmérést az üzemeltetők teljesítményéről. A CSI kategóriák szerint csoportosít 32 szolgáltatási szempontot.

A Telemark egy eredmény-tabellát állít össze, amely a CSI érték szerint rangsorolja a globális üzemeltetőket. A BT Global Services összességében első helyezést ért el az ügyfél-elégedettség kategóriában és megkapta a Telemark Platina Díjat. A felmérésben összesen 682 válaszadó vett részt, akik nagyvállalatok és multinacionális cégek munkatársai.

A legjobb globális üzemeltetőként a BT Global Services az alábbi kompetenciái kapcsán részesült elismerésben:
  - a versenytársaknál nagyobb odafigyelés az ügyfelek egyedi igényeire;
  - az ügyfelek bizalmának elnyerése az ajánlattételtől egészen a számlázásig terjedő, pozitív ügyfél-kiszolgálásnak köszönhetően
  - bizalmon alapuló kapcsolatok építése minden ügyféllel történő kommunikációban;
  - bizonyított siker kommunikálása a vételt követő pozitív tapasztalat megerősítésére

Janet Watkin, a Telemark igazgatója, a következőket nyilatkozta: „A BT a globális adat és virtuális magánhálózattal kapcsolatos ügyfélszolgálati tapasztalat szempontjából a legjobb kategóriába tartozik, hiszen a vállalat egymás után másodszor ért el első helyezést az összesített ügyfél-elégedettségi rangsorban. A Telemark által a BT részére adományozott Platina Díj a BT az ügyfelek teljes meggyőzése terén elért sikerének elismeréséül szolgál, amit kiváló szolgáltatásokkal, a globális versenytársakat megelőzve értek el.”

Hanif Lalani, a BT Global Services vezérigazgatója így nyilatkozott: „Az ügyfél-tapasztalat területének tökéletesítése jó néhány éve központi szerepet játszik a BT-nél. Kellő előrehaladást értünk el azon célunk megvalósításában, hogy mindenekelőtt az ügyfeleknek feleljünk meg. Örömmel tapasztaljuk, hogy ügyfeleink is elismerik erre irányuló törekvéseinket.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:British Telecom













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu