A BT Global Services összpontszáma a Telemark által a globális adat-VPN elégedettségi elemzések során valaha megállapított legmagasabb pontszám volt – ez az általános ügyfél-elégedettség szempontjából a Telemark által új világrekordnak minősített teljesítmény.
A globális adat-virtuális magánhálózat jelentés a Telemark ügyfél-elégedettségi mutatójának (CSI) alkalmazásával készít felmérést az üzemeltetők teljesítményéről. A CSI kategóriák szerint csoportosít 32 szolgáltatási szempontot.
A Telemark egy eredmény-tabellát állít össze, amely a CSI érték szerint rangsorolja a globális üzemeltetőket. A BT Global Services összességében első helyezést ért el az ügyfél-elégedettség kategóriában és megkapta a Telemark Platina Díjat. A felmérésben összesen 682 válaszadó vett részt, akik nagyvállalatok és multinacionális cégek munkatársai.
A legjobb globális üzemeltetőként a BT Global Services az alábbi kompetenciái kapcsán részesült elismerésben:
- a versenytársaknál nagyobb odafigyelés az ügyfelek egyedi igényeire;
- az ügyfelek bizalmának elnyerése az ajánlattételtől egészen a számlázásig terjedő, pozitív ügyfél-kiszolgálásnak köszönhetően
- bizalmon alapuló kapcsolatok építése minden ügyféllel történő kommunikációban;
- bizonyított siker kommunikálása a vételt követő pozitív tapasztalat megerősítésére
Janet Watkin, a Telemark igazgatója, a következőket nyilatkozta: „A BT a globális adat és virtuális magánhálózattal kapcsolatos ügyfélszolgálati tapasztalat szempontjából a legjobb kategóriába tartozik, hiszen a vállalat egymás után másodszor ért el első helyezést az összesített ügyfél-elégedettségi rangsorban. A Telemark által a BT részére adományozott Platina Díj a BT az ügyfelek teljes meggyőzése terén elért sikerének elismeréséül szolgál, amit kiváló szolgáltatásokkal, a globális versenytársakat megelőzve értek el.”
Hanif Lalani, a BT Global Services vezérigazgatója így nyilatkozott: „Az ügyfél-tapasztalat területének tökéletesítése jó néhány éve központi szerepet játszik a BT-nél. Kellő előrehaladást értünk el azon célunk megvalósításában, hogy mindenekelőtt az ügyfeleknek feleljünk meg. Örömmel tapasztaljuk, hogy ügyfeleink is elismerik erre irányuló törekvéseinket.”
|