A BT ma bejelentette, hogy hároméves teljes körű üzemeltetési szolgáltatási szerződést köt a több, mint 8 600 intézmény számára pénzügyi üzenetküldő szolgáltatást nyújtó SWIFT-tel. A szerződés feltételei szerint a BT európai, amerikai és ázsiai stratégiai irodákat összekötő Unified Communications Video megoldását biztosítja majd a SWIFT-nek.
A megoldás, amely öt Cisco TelePresence™ egységet tartalmaz, valósághű élményt nyújtó konferenciákat biztosít a SWIFT-nek, csökkenti az utazási költségeket és támogatja a cég környezetbarát üzleti gyakorlatát. Az egységek a SWIFT-nek azon a saját, a működéséhez alapvető fontosságú gerinchálózatán keresztül csatlakoznak majd, amely napi 24 órában lehetővé teszi a felhasználóknak a biztonságos, megbízható, automatizált, egységes pénzügyi információcserét.
“Vonzónak tűnt a BT teljes körű szolgáltatási ajánlata” – mondta el Francis Vanbever, a SWIFT pénzügyi igazgatója. “A BT-vel már korábban is meglévő kapcsolatunk alapján bízunk abban, hogy a megfelelő konferencia-szolgáltató partnert választottuk. A Cisco TelePresence technológia világszerte segíti csoportjainkat abban, hogy úgy dolgozzanak együtt, mintha egyazon helyiségben lennének. A szolgáltatás számos előnyt jelent majd számunkra több területen is – például a hatékonyság, a költségellenőrzés vagy a széndioxid-kibocsátás csökkentésének terén.”
Bas Burger, a BT Benelux vezérigazgatója szerint: " A SWIFT teljes körű üzemeltetési szolgáltatási csomagot kap azzal, hogy globális telepresence szolgáltatóként a BT-t választotta, , kiegészítve a BT Conferencinggel, amely megbízható, erős és újszerű konferencia-szolgáltatásokat és eszközöket biztosít majd számára.”
Pol Vanbiervliet a Cisco Belux vezérigazgató hozzátette: „A non-verbális gesztusok, a testbeszédtől a szemkontaktusig, segítik a bizalom erősítését. Ezek azonban a hagyományos videokonferencia-rendszerek használatakor elveszhetnek. Az ultra nagy felbontású kijelzők és a fejlett hangtechnika segítségével azonban a Cisco TelePresence megőrzi a személyes találkozók minden jellegzetességét.”
A szerződés a berendezések és a szoftver támogatásához szükségszerűvé teszi öt rendszer kiépítését. Ezenkívül a BT különböző teljes körű üzemeltetési szolgáltatásokat biztosít majd – pl. a OneCare Plus vagy a Concierge szolgáltatást –, amelybe beletartozik a napi 24 órás folyamatos helpdesk-támogatás és helyszíni karbantartás, a proaktív rendszerfelügyelet és a táv-diagnosztika.
|