Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Magyarországon végzett kutatás szerint, a Visa rendelkezik a legszéleskörűbb márka ismertséggel és hazánk legnépszerűbb fizetési rendszere

2009.02.17
A Visa Europe a mai napon bejelentette, hogy egy nemrégiben a magyar kártyabirtokosok körében végzett kutatás szerint, a Visa rendelkezik a legszélesebb körű ismertséggel, és a legtöbben az általuk legnépszerűbbnek tartott fizetési eszközként nevezték meg. Az online felmérés kérdései, főként a kártyahasználat és a hazai piacon szereplő, különböző márkák ismerete köré összpontosultak.

A Visa páratlan elfogadási hálózattal rendelkezik világszerte és a magyarországi kártyabirtokosok is elismerték megbízhatóságát és használatának kényelmes szempontjait:
- Bármilyen kis vagy nagy tételről legyen is szó, fizethetek a Visa kártyával
- A Visa a kereskedői oldalon is népszerű
- A Visa megkönnyíti az emberek életét
- A Visa segít az élet még gördülékenyebb legyen

A magyar fogyasztók jelentős hányada, 75%, rendelkezik valamelyik kártyatársaság nevével fémjelzett betéti kártyával; és többségük, 72%, gyakran használja is a plasztikot: a magyarok csupán 20%-a rendelkezik hitelkártyával, és mindössze 17%-a állítja azt, hogy rendszeresen használja a kártyáját.

A kutatás többek között a kártyahasználat gyakoriságára vonatkozó kérdéseket is érintett: a válaszadók 61%-a hetente többször is, míg 20% szinte minden nap használja Visa bankkártyáját.

Habár a betéti kártyahasználat növekvő tendenciát mutat, a megkérdezettek 37%-a még mindig a készpénzes fizetést részesíti előnyben, így tehát még mindig léteznek potenciális területek, ahol fejlődés érhető el a magyar piacon.

A kutatás következő része a magyarországi kártyaelfogadási státusra helyezi a hangsúlyt. A válaszadók szerint a kártyák széles körben elfogadottak az alábbi helyeken: benzinkutak, légitársaságok, hotelek és egyéb szálláshelyek, valamint a szupermarketek. Ezzel szemben a bárok, szépségszalonok, éttermek és közintézmények megítélése még mindig kedvezőtlen ebből a szempontból.

A végső eredmények azt mutatják, hogy a vásárlók további ösztönzésére van szükség, hogy a mindennapi alacsonyabb értékű vásárlások esetén a kártya gyors és megbízható megoldást nyújt a készpénzzel szemben. A Visa szorosan együttműködik partnereivel és tagbankjaival, hogy innovatív megoldásokat nyújtson kártyabirtokosai számára

A kutatásról
A kutatást a Research International végezte Magyarországon július és szeptember között, 2008-ban, azzal a céllal, hogy közvetlen módon szerezzen ismereteket a kártyabirtokosok kártyahasználati szokásiról. Magyarországon, 1016 kártyabirtokos vett részt a kutatásban, egy online kérdőív kitöltésével szolgáltak információval arról, miként és milyen gyakorisággal használják bankkártyájukat, valamint hogyan vélekednek a készpénz nélküli fizetésről.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Visa Europe













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu