A kutatást a flottakezeléssel foglalkozó Verkehrsrundschau magazin készíti el minden évben, melyben a piacon jelenlévő márkák jó hírnevét vizsgálják. Az Iveco idén először került az elismert rangsor élére. Pontszámát a tavalyi évhez képest 6 százalékkal növelte a német szállítmányozási vállalatok képviselőiből álló zsűri értékelése szerint.
A díjat január 29-én Henrik Starup, az Iveco Németország vezérigazgatója vette át Münchenben.
Az elismerés jól tükrözi az Iveco utóbbi két évben végzett kemény munkáját. A vállalat az említett időszakban 10 új modell bemutatásával nemcsak megújította teljes termékkínálatát, hanem a Massif, a Campagnola 4x4, valamint az Eurocargo CNG modellekkel szélesítette is azt.
A felmérés eredményéhez a vállalat márkanév fejlesztése iránti elkötelezettsége is nagymértékben hozzájárult. Az Iveco például jeles sportesemények támogatójaként is fellépett, mely jelentősen növelte a márka értékét és elismertségét. E törekvéseknek köszönhetően az Iveco név magas presztízst képvisel a piacon, és mára összefonódott – a termékek által is képviselt – minőség és megbízhatóság fogalmával.
|