Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Club-tagok dönthettek a George Clooney főszereplésével forgatott új Nespresso reklámfilm befejezéséről

2008.12.17
A világ 16 országából több mint 272 000 néző választotta ki a film csattanóját.

Vajon ezúttal felismerik George Clooney-t? Vagy valaki ismét ellopja féltve őrzött Nespresso kávéját? És mi történik ez után? A George Clooney főszereplésével és Guy Ritchie rendezésében készült harmadik Nespresso film kapcsán a Nespresso Club tagjai és George Clooney rajongói magukhoz ragadhatták a döntés jogát szerte a világon. Sőt…kizárólag a magyar Nespresso Club-tagok és barátaik döntésétől függött, hogy miről szól a novembertől a magyar mozikban is látható reklámfilm.

A Nespresso Club tagjai a világ 16 országában abban a kiváltságban részesülhettek, hogy premier előtt megtekinthették a film két különböző befejezését és e-mail-ben szavazhattak rájuk – így összesen több mint 272 000 néző választotta ki kedvencét a két meglepő verzió közül. Mindemellett a mai napig a www.nespresso-whatelse.com internetes oldalt mintegy 515 000 látogató tekintette meg.

A 272 000 szavazó 63,08 százaléka az „Összetéveszt” című verziót választotta. A „Csésze” címet viselő alternatív befejezés 34,92 százalékkal tehát a második helyen végzett a Nespresso Club-tagok és barátaik szavazatai alapján.

Magyarországon szintén az „Összetéveszt” című változat volt a népszerűbb, a szavazatok több mint 66, 17 százalékát elnyerve. Ebben a változatban George Clooney letagadja, hogy ő a híres színész, csak hogy megpróbálja megmenteni kedvenc Nespresso kávéját egy furfangos hölgy rajongójától. A „Csésze” című verzióban a hollywoodi színész végül feladja a küzdelmet és átadja a frissen készült Nespresso kávét a csábos rajongónak.

A Club tagjait a szavazatok leadása után arra kérték, hogy a Nespresso weboldal elérhetőségét küldjék tovább családtagjaiknak és barátaiknak is, hogy vegyenek részt ők is ebben az izgalmas szavazásban.

A George Clooney szereplésével készült Nespresso film népszerűsége lavinaként nőtt, ahogy egyre több és több rajongó csatlakozott a szavazáshoz. Néhány országban, köztük Ausztriában, Svájcban, Franciaországban és Németországban a barátok és családtagok részvétele növelte a tagok esélyét arra, hogy egy utazást nyerjenek a 2009-es cannes-i filmfesztiválra, ahol majd a hollywoodi sztárokkal együtt sétálhatnak végig a vörös szőnyegen.

Amint a Nespresso Club tagjai számára rendezett szavazás lezárult, és eldőlt, hogy melyik film a győztes, az internetes oldal a nyilvánosság számára is elérhetővé vált, és így a Nespresso és George Clooney rajongóinak is lehetősége nyílt szavazni a két változatra, immár csak a játék kedvéért.

Három további izgalmas befejezés exkluzív bemutatója
Külföldön a győztes film nem csak a mozik vásznain, hanem TV spotként is látható, sőt a film három alternatív befejezése közül szintén a Club-tagok választhatnak. Az alternatív verziók címei: „Arpeggio”, „Decaffeinato” és „Vivalto”. Bár az itthoni TV-csatornákon nem élvezhetjük a filmet, a Club-tagok és barátaik ugyanúgy megtekinthetik ezeket a végződéseket, és ugyanúgy szavazhatnak, hogy ők se maradjanak ki a külföldön elérhető exkluzív tartalmakból.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu