Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Továbbra is „Superbrand” a CIB Bank!

2008.12.10
A CIB Bankot is a legkiválóbb márkáknak járó „Superbrand 2008” címmel díjazták idén. A megtisztelő címet a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló független szakértői bizottság szavazatai alapján ítélték oda a díjazottaknak. Az újabb elismerés révén a CIB Bank immár negyedik éve változatlanul tagja annak az elitklubnak, amely a márkaismeret, az elismertség, a megtestesített bizalom és minőség tekintetében a világ legkiválóbb márkáit tömöríti.

Az elismerés idén kiemelt jelentőséggel bír számunkra, hiszen a CIB Bank 2008-ban átfogó arculatváltáson ment keresztül, amely révén logónk és márkaszlogenünk egyaránt megváltozott.

Új emblémánk, bankcsoportunk elkötelezettségét szimbolizálja a felelős és fenntartható működés iránt, új szlogenünk pedig („Együtt, a jövőről.”) azt fejezi ki, hogy miközben folyamatosan változunk és megújulunk, egy célunk biztosan állandó marad: az, hogy együtt gondolkodjunk ügyfeleinkkel, és olyan innovatív pénzügyi megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek valódi igényeiknek. Bankunk változatlanul azon dolgozik, hogy az optimizmus, az emberközpontúság, az innováció és stabilitás mentén teremtsen márkát Magyarországon.

A díjról
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. A londoni központú szervezet – amely világszerte több mint 80 országban működik – Magyarországon 2004-ben indította el Superbrands Programját.

A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körében történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. A Superbrand címet minden évben azoknak a márkáknak ítélik oda, amelyek „saját területükön kitűnő hírnevet szereztek és a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek”.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:CIB Bank













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu