Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Első helyen végzett a BT az ügyfélszolgálati értékelésben

2008.10.16
A Telemark legfrissebb független Ügyféltapasztalatok (Customer Experience) című jelentése szerint a globális adat-VPN (virtuális magánhálózat) szolgáltatók között a BT-vel a legelégedettebbek az ügyfelek, melynek eredményeképpen a vállalat megkapta az összesített ügyfél-elégedettségi mutatók első helyezettjének járó platina elismerést (Platinum Award for Best Operator Overall for Customer Satisfaction). A piackutató cég 2007. július 1. és 2008. június 30. között az összes fontos nemzetközi VPN-szolgáltató több mint 700 ügyfelével készített interjút.

A Telemark Customer Satisfaction Index történetében új rekordot állított fel a BT az Az ügyféligények kiszolgálásának képessége (Ability to Meet Requirements) kategóriában is. A jelentés célja, hogy megállapítsa az ügyfelek prioritásait és azonosítsa a legjobb szolgáltatókat összességében, kategóriánként, valamint a szolgáltatási jellemzők alapján.

Az Összesített elégedettségi index (Overall Satisfaction Index) az ügyfelek összesített tapasztalatának mérésére szolgál, bizonyos ügyféligények tekintetében az egyes szolgáltatókra vonatkozóan. A mutató a szubjektív szolgáltatói teljesítményt méri az ügyfelek vélekedései és érzései alapján.

Janet Watkin, a Telemark igazgatója így nyilatkozott: „A BT ügyfeleinek visszajelzései rendkívül jók. Azon túl, hogy összesítésben első helyen végzett a cég, a BT érte el a legtöbb dobogós helyezést is a szolgáltatási kategóriákban amióta ilyen jellegű méréseket végeznek,. A BT szilárd elkötelezettsége az ügyfelek tapasztalatainak javítása, és elszántsága, hogy elsőre eltalálja, mit szeretnénk az ügyfelek. Úgy tűnik, hogy ez az, ami kiemeli a céget az ügyfélelvárások teljesítését illetően. Amint az a jelentésből is világosan látszik, ennek jutalma a sok elégedett ügyfél.”

Francois Barrault, a BT Global Services vezérigazgatója a következőket mondta: „Elkötelezettek vagyunk ügyfeleinknek, és elsődleges fontosságú számunkra, hogy a miénk legyen a legjobb ügyfélszolgálat. A kiemelkedő eredmény azon programok sikerének visszaigazolása, amelyeknek célja, hogy folyamatosan emeljék az ügyfélszolgálati elégedettség szintjét.”

A BT az alábbi díjakat nyerte még el:
Telemark Diamond Awards (gyémánt elismerés) a kiemelkedő ügyfél-elégedettségért az alábbi területeken:
  - A legfontosabb 10 ügyfélprioritás
  - Hálózattelepítés
  - Igények kielégítése
  - Ügyféltámogatás
  - Árak

Telemark Gold Awards (aranyérem) a kiemelkedő ügyfél elégedettségért az alábbi területeken:
  - A legfontosabb 10 ügyfélprioritás
  - A hálózat megbízhatósága
  - Biztonságos adatátvitel
  - A telepített rendszer megbízhatósága
  - Műszaki támogatás
  - Ügyfél-kiszolgálási képesség
  - Földrajzi lefedettség végponttól végpontig
  - A számlákban nem jelennek meg rejtett költségek

Telemark Best in Class Awards (kategóriagyőztes díj):
  - Műszaki támogatás
  - Legjobb érték a pénzért
  - Igénykielégítési képesség
  - Földrajzi lefedettség végponttól végpontig
  - Hosszútávú ügyfélkapcsolat
  - A számlákban nem jelennek meg rejtett költségek
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:British Telecom













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu