A Telemark Customer Satisfaction Index történetében új rekordot állított fel a BT az Az ügyféligények kiszolgálásának képessége (Ability to Meet Requirements) kategóriában is. A jelentés célja, hogy megállapítsa az ügyfelek prioritásait és azonosítsa a legjobb szolgáltatókat összességében, kategóriánként, valamint a szolgáltatási jellemzők alapján.
Az Összesített elégedettségi index (Overall Satisfaction Index) az ügyfelek összesített tapasztalatának mérésére szolgál, bizonyos ügyféligények tekintetében az egyes szolgáltatókra vonatkozóan. A mutató a szubjektív szolgáltatói teljesítményt méri az ügyfelek vélekedései és érzései alapján.
Janet Watkin, a Telemark igazgatója így nyilatkozott: „A BT ügyfeleinek visszajelzései rendkívül jók. Azon túl, hogy összesítésben első helyen végzett a cég, a BT érte el a legtöbb dobogós helyezést is a szolgáltatási kategóriákban amióta ilyen jellegű méréseket végeznek,. A BT szilárd elkötelezettsége az ügyfelek tapasztalatainak javítása, és elszántsága, hogy elsőre eltalálja, mit szeretnénk az ügyfelek. Úgy tűnik, hogy ez az, ami kiemeli a céget az ügyfélelvárások teljesítését illetően. Amint az a jelentésből is világosan látszik, ennek jutalma a sok elégedett ügyfél.”
Francois Barrault, a BT Global Services vezérigazgatója a következőket mondta: „Elkötelezettek vagyunk ügyfeleinknek, és elsődleges fontosságú számunkra, hogy a miénk legyen a legjobb ügyfélszolgálat. A kiemelkedő eredmény azon programok sikerének visszaigazolása, amelyeknek célja, hogy folyamatosan emeljék az ügyfélszolgálati elégedettség szintjét.”
A BT az alábbi díjakat nyerte még el:
Telemark Diamond Awards (gyémánt elismerés) a kiemelkedő ügyfél-elégedettségért az alábbi területeken:
- A legfontosabb 10 ügyfélprioritás
- Hálózattelepítés
- Igények kielégítése
- Ügyféltámogatás
- Árak
Telemark Gold Awards (aranyérem) a kiemelkedő ügyfél elégedettségért az alábbi területeken:
- A legfontosabb 10 ügyfélprioritás
- A hálózat megbízhatósága
- Biztonságos adatátvitel
- A telepített rendszer megbízhatósága
- Műszaki támogatás
- Ügyfél-kiszolgálási képesség
- Földrajzi lefedettség végponttól végpontig
- A számlákban nem jelennek meg rejtett költségek
Telemark Best in Class Awards (kategóriagyőztes díj):
- Műszaki támogatás
- Legjobb érték a pénzért
- Igénykielégítési képesség
- Földrajzi lefedettség végponttól végpontig
- Hosszútávú ügyfélkapcsolat
- A számlákban nem jelennek meg rejtett költségek
|