Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Volvo Cars a legtöbbet hozza ki a Volvo Ocean Race versenyből

2008.10.13
Miért vesz részt egy autógyártó vállalat egy vitorlásversenyen? Mi több, miért vásárolna meg egy egész versenyt? A válasz egyszerű. A Volvo Ocean Race tökéletesen illeszkedik azokhoz a követelményekhez, amelyeket a Volvo Car Corporation a sportbeli tevékenységével szemben támaszt. Növeli a márka ismertségét, találkozási és üzleti lehetőséget biztosít az ügyfelekkel, valamint az alkalmazottakat is motiválja és ösztönzi.

Karin Bäcklund, a Volvo Ocean Race igazgatójának célkitűzései kristálytiszták. „A Volvo márkanév még ismertebb lesz, ha emberek milliói találkoznak vele a világ minden táján. Ezért fontos számunkra, hogy megerősítsük a márka kalandhoz társított jellemzőit, és hogy a vállalatot ne csak racionális, de érzelmi alapon is befogadják” – mondta Karin Bäcklund.

A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.A Volvo Ocean Race izgalmakból és kalandokból áll. A világ egyik legfárasztóbb vitorlásversenye, ahol a vitorlázók legjobbjai versengenek egymással a világ körül. A résztvevőknek az elérhető legjobb biztonsági berendezésekre van szükségük, amelyekre bármikor számíthatnak.

„Hasonlóan az összes többi extrém sporthoz, a rendelkezésre álló felszerelésekkel itt is a biztonságra kell helyezni a hangsúlyt. Ha biztonságban vannak a versenyzők, sokkal jobban szórakozhatnak” – mondta Karin Bäcklund.

Világszínvonalú biztonság
A Volvo alapvető biztonsági és környezetvédelmi értékei természetesen kapcsolódnak össze a sporttal. A megmérettetésben résztvevő hajók mind a biztonság, mind a technológia szempontjából világszínvonalúak, míg a verseny maga környezetbarát módon zajlik.

Az autókhoz hasonlóan a vitorlásversenyek is évről évre biztonságosabbak. Ha a helyzet megköveteli, manapság a versenyzőknek életmentő mellényt és biztosítókötelet kell viselniük a fedélzeten. A GPS navigációs technológia egyaránt működik az autókban és a hajókon. Utóbbit a Volvo Ocean Race során nem csupán a navigációhoz használják, hanem arra is, hogy a versenyiroda állandóan nyomon követhesse a hajó helyzetét, irányát és sebességét.

Így ha bármilyen probléma adódna a verseny alatt, arról a versenyiroda azonnal értesül. Egy teljesen új eleme a versenynek, hogy a hajótest és a hajófenék egy jelentős részét fluoreszkáló narancssárga színűre festik, így az a levegőből is jól látható.

Globális ismertség
A Volvo Ocean Race óriási médiavisszhangot vált ki. A legutolsó versenyt 2005/06-ban rendezték meg, és 192 országban tudósítottak róla. A számok lenyűgözők voltak. Több mint 1,8 milliárd néző láthatta a versenyt és több mint 17 500 cikket írtak róla, amely összesen 86 milliárd amerikai dollárt meghaladó médiaértéket jelent.

E kiterjedt ismertség nem csak a márkaismertséget, hanem az autók értékesítését is növeli. Egyértelműen bebizonyosodott, hogy azok az emberek, akik ismerik a Volvo Ocean Race versenyt, a következő autóvásárláskor nagyobb valószínűséggel választanak Volvo autót.

„Azonban ez nem csupán a média kérdése. A legutolsó verseny során 2,8 millió ember látogatta meg a pihenőhelyek valamelyikét. Ennél is többre számítunk idén” – mondta Karin Bäcklund.

A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.A vendégek kipróbálhatják az autókat

A pihenőhelyeken egy nagy utazó kiállítás részeként a Volvo Cars bemutatja modelljeit és a vállalat alapvető értékeit. A Volvo és a partnerek (pl. Puma és Ericsson) meghívott vendégei tesztvezetésen vehetnek részt. Bizonyos pihenőhelyeken a nagyközönség is kipróbálhatja az autókat.

„Fantasztikus lehetőség ez arra, hogy kapcsolatot építsünk régi és új ügyfeleinkkel és üzleti partnereinkkel, olyan körülmények között, ahol egyik versenytársunk sincs jelen. Ez alkalommal több mint 15 000 Volvo vendéget várunk a 11 pihenőhelyre” – mondta Karin Bäcklund.

Az idei versenyen az érdeklődés két új szolgáltatás köré csoportosul: az egyik a legújabb crossover modell, a Volvo XC60, a másik pedig a világon elsőként bemutatott City Safety koccanásgátló rendszer, amely lefékezi az autót, ha alacsony sebességnél bekövetkező ütközés veszélye áll fenn. Segítségével csökkenhet az alacsony sebességű koccanások, például a parkolóban történő balesetek száma.

A Volvo XC60 bemutatóját a pihenőhelyeken rendezik
Számos ország a Volvo XC60 piacra vezetését összeköti a Volvo Ocean Race versennyel. Spanyolországban a Volvo XC60 tesztvezetései Alicante körül lesznek, a verseny kezdetével egy időben. Dél-Afrikában és Szingapúrban, valamint más országokban akkor mutatják be az autót, amikor a Volvo Ocean Race hajói a városba érkeznek.

„A Volvo Ocean Race egyetlen eseményben ötvözi az eseménymarketinget, az értékesítést, a bevezetést, a termékeket és a márkát. Ebben az összeállításban sokkal többet hozhatunk ki az eseményből” – mondta Karin Bäcklund.

A Volvo Cars 2008-ban egy különleges modellváltozatokból álló kollekciót is bemutatott: az új Volvo Ocean Race családot az exkluzív kialakítású, óceánkék gyöngyház vagy csillámezüst metál színben elérhető Volvo V70, XC70 és XC90 modellek alkotják. A Volvo Cars összesen 8500 VOR modell értékesítését tervezi világszerte.

Csapatmunka és nagy teljesítmény
A vállalatnál a versenyhez való kötődés nem a vitorlákban és tengeri mérföldekben keresendő, hanem a csapatmunkában és a teljesítményben. Egy 21,5 méteres jacht fedélzetén tizenegy embernek nem csak a korlátozott helyet kell megosztania egymással: minden pillanatban arra kell törekedniük, hogy gyorsabban és ügyesebben vitorlázzanak, mint versenytársaik. Egyértelmű a párhuzam az autóipar nehéz világával.

„A Volvo kultúráját a csapatmunka, a szakmai határokon átnyúló együttműködés és a csapatszellem, vagy ahogy mi hívjuk, az „erő” jellemzi. Ha lehetőséget kap arra, hogy kiteljesedjen, akár hegyeket is meg lehet mozgatni vele” – mondta Karin Bäcklund.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Volvo













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu