Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Magyar Telekomé az első A+ minősítésű fenntarthatósági jelentés

2008.10.10
Magyarországon elsőként a Magyar Telekom fenntarthatósági jelentése kapta meg a legmagasabb, A+ minősítést, ami a nemzetközi jelentéskészítési irányelveknek való teljes megfelelést jelenti. A jelentés emellett a régió legjobb jelentéseit készítők „Zöld Béka” díjának második helyezettje lett.

A Magyar Telekom fenntarthatósági jelentése Magyarországon elsőként kapta meg a legmagasabb minősítést (A+), ami a Global Reporting Initiatives harmadik generációs irányelveinek (GRI G3) való teljes megfelelést jelenti.

A nemzetközi irányelveknek való minél magasabb fokú megfelelés biztosítja, hogy a vállalati tevékenységek minél átláthatóbbak és egymással összehasonlíthatók legyenek. Az átláthatóság révén a vállalat ismert, mindenki által elfogadott tagja lehet a közösségnek, amelyben működik.

Vállalatunk fenntarthatósági jelentését idén is a KÖVET (Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület) non-profit szervezet auditálta.

A jelentés emellett a Közép-európai Vállalatok Környezeti Jelentés Díjának 2. helyezettje lett. A „Zöld Béka” díjként ismert kitüntetést azok a közép-európai vállalatok kapják, amelyek az adott év legjobb környezeti vagy fenntarthatósági jelentését készítik el. Az elismerést a Deloitte hívta életre 2001-ben.

A Magyar Telekom azért ad ki évente fenntarthatósági jelentést, hogy bemutassa környezeti, társadalmi és gazdasági kezdeményezéseit és eredményeit. Az idén kiadott jelentés a 2005-2008-as fenntarthatósági stratégia sikeres lezárásáról tesz tanúbizonyságot: teljesült a stratégia fő célkitűzése, hogy a Magyar Telekom érjen el vezető fenntarthatósági pozíciót Közép-Európában. A jelentés – követve a stratégia fő irányait – három részre tagolódik.

Az első részben arról olvashatunk, hogy hogyan jelenik meg a fenntarthatóság a vállalat működési folyamataiban. A középső rész arról szól, milyen erőfeszítéseket tesz a Magyar Telekom a működéséből származó negatív környezeti és társadalmi hatások csökkentése érdekében. A harmadik rész az infokommunikációs termékekben és szolgáltatásokban rejlő fenntarthatósági előnyök hasznosítására koncentrál.

A vállalat érdekelt felei (ügyfelek, alkalmazottak, részvényesek, beszállítók, civil szervezetek, kormányzat, egyetemek stb.) számára egyre fontosabb igényként jelentkezik a fenntarthatósági teljesítmény felmutatása. hiszen kíváncsiak arra, hogyan érinti őket a vállalat működése, és az hogyan járul hozzá a fenntartható fejlődéshez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Telekom













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu